Vmax

Data: 2009-03-30 01:21:18
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Witam,

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osiągnąć i gdzie?

mój rekord: 84km/h okolice Wisły (niestety nie pamiętam nazwy górki - jedna z niewielu bez serpentyn), na moim rowerku (MTB XC) pedałowanie można uskuteczniać do 55km/h, potem już kadencja morduje.

Można gdzieś w naszym Kraju przekroczyć 100?

pozdr.
w.

Data: 2009-03-30 01:31:41
Autor: Rafał Wawrzycki
Vmax
Dnia 30 mar 2009 w li¶cie [news:gqovpg$ga9$1achot.icm.edu.pl]
Wojciech Waga [adun_wywal@o2.pl] napisał(a):
Można gdzie¶ w naszym Kraju przekroczyć 100?

Tak. Za tirem.

:)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-03-30 08:48:32
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

z górki za TIRem ?

pomysł do¶ć ryzykowny, dziur w drodze nie widać no i można się dostać na pakę ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-30 11:48:25
Autor: Rafał Wawrzycki
Vmax
Dnia 30 mar 2009 w li¶cie [news:gqpq00$2a0$1achot.icm.edu.pl]
Wojciech Waga [adun_wywal@o2.pl] napisał(a):
z górki za TIRem ?

Po płaskim też da radę. Kto¶ tu niedawno film wrzucał nawet.

pomysł do¶ć ryzykowny, dziur w drodze nie widać no i można się
dostać na pakę ;)

Ryzyk-fizyk :)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-03-30 09:57:43
Autor: Wojtek Paszkowski
Vmax
"Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote in message news:Xns9BDEF8BF1383rwawrzyckiwppl127.0.0.1...
Wojciech Waga [adun_wywal@o2.pl] napisał(a):

Można gdzie¶ w naszym Kraju przekroczyć 100?

Tak. Za tirem.

ale to trzeba raczej poszukać takich z literkami (LT). Bo polskie raczej poza te 80-90kmh się za bardzo nie wychylaj±.

pozdr

Data: 2009-04-15 18:40:26
Autor: Cyprian
Vmax
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

Chyba w mie¶cie się nie wychylaj± :)

Cyprian

Data: 2009-03-30 09:40:20
Autor: Wojtek
Vmax
Wojciech Waga pisze:

Można gdzieś w naszym Kraju przekroczyć 100?

z 10 piętra? ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadajÄ…c prywatnie

Data: 2009-03-30 10:34:21
Autor: mocniak
Vmax
Użytkownik Wojtek napisał:
Wojciech Waga pisze:

Można gdzieś w naszym Kraju przekroczyć 100?

z 10 piętra? ;)

mgh = mv^2/2
25 * 10 = v^2/2
v^2 = 500
v = 22,36 m/s = 80,5 km/h - dupa :P

--
Mocniak

Data: 2009-03-30 21:42:32
Autor: amrac
Vmax
mocniak pisze:
Użytkownik Wojtek napisał:
Wojciech Waga pisze:

[...]

No, plus a właściwie minus opory powietrza:)

Data: 2009-03-30 23:08:09
Autor: szaman
Vmax
amrac wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

No, plus a właściwie minus opory powietrza:)

no to tym bardziej dupa;P

Data: 2009-03-31 09:12:45
Autor: Wojtek
Vmax
szaman pisze:
amrac wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

No, plus a właściwie minus opory powietrza:)

no to tym bardziej dupa;P

jak nic trzeba znaleźć wyższy budynek...

Data: 2009-04-15 21:11:58
Autor: szaman
Vmax
Wojtek wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

jak nic trzeba znaleźć wyższy budynek...

ale powyzej pewnej predkosci juĹĽ i tak nie poleci... ;/

sz

Data: 2009-03-30 17:28:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Vmax

mój rekord: 84km/h okolice Wisły (niestety nie pamiętam nazwy górki -

Tyle to ja miałem po śniegu.
:>

zyga

Data: 2009-03-30 21:54:41
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

mój rekord: 84km/h okolice Wisły (niestety nie pamiętam nazwy górki -

Tyle to ja miałem po śniegu.
:>

zyga

bo na śniegu łatwiej: http://www.osiol.net/index.php?showtopic=31237 ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-31 02:43:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Vmax

mój rekord: 84km/h okolice Wisły (niestety nie pamiętam nazwy górki -

Tyle to ja miałem po śniegu.
:>

bo na śniegu łatwiej: http://www.osiol.net/index.php?showtopic=31237 ;)

Ale komu to piszesz?

zyga

Data: 2009-03-30 19:05:41
Autor: jacyn
Vmax
Wojciech Waga pisze:
Witam,

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osiągnąć i gdzie?

89km/h zjazd z przełęczy Karkonoskiej.

Można gdzieś w naszym Kraju przekroczyć 100?
Tak, właśnie tam - chwilkę opóźnić hamowanie :) Mam zamiar tam tego dokonać, zobaczymy czy się uda ;)

pozdr.
w.
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-03-30 19:19:54
Autor: Solar
Vmax
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osi±gn±ć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierz± tylko dlatego,
że inni inteligentni ludzie też wierz±."
                                     prof. James D. Watson

Data: 2009-03-30 19:57:55
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Solar wrote:
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osi±gn±ć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

bez jaj ;)

Przy tych 84 to już się nieprzyjemnie oddychało tak wiało ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-30 23:43:28
Autor: Paweł Kępień
Vmax
Wojciech Waga pisze:

Solar wrote:
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osi±gn±ć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

bez jaj ;)

Wła¶nie, z jajami czy bez? ;) Mam co¶ zr±bane w swoim CatEye'u VELO 5 i czasem osi±gam ponoć Vmaxy nawet w okolicach 600 km/h. Interesuj±ce ;)

Pzdr,

Paweł

Data: 2009-03-30 21:43:49
Autor: amrac
Vmax
87 gdzieś na zjeździe do granicy ze Słowacją za kumplem na slikach (ja miałem terenowe).

Data: 2009-03-30 22:51:45
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Wojciech Waga wrote:
[...]

A moĹĽe ktoĹ› wie co na to opony?

Jak w samochodowej przekroczy się indeks prędkości o 20km/h to szybko ją rozrywa ;).

pozdr.
w.

Data: 2009-04-15 18:57:03
Autor: reme.k
Vmax
Witam,

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udaĹ&#65533;o Wam siÄ&#65533; osiÄ&#65533;gnÄ&#65533;Ä&#65533; i gdzie?

mĂłj rekord: 84km/h okolice WisĹ&#65533;y

67km/h z Pradziada w Czechach jest taki asfalcik ale trzeba uważać na dzieci :)

--

Vmax