Vmax

Data: 2009-03-30 19:19:54
Autor: Solar
Vmax
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osiągnąć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,
że inni inteligentni ludzie też wierzą."
                                     prof. James D. Watson

Data: 2009-03-30 19:57:55
Autor: Wojciech Waga
Vmax
Solar wrote:
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osiągnąć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

bez jaj ;)

Przy tych 84 to już się nieprzyjemnie oddychało tak wiało ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-30 23:43:28
Autor: Paweł Kępień
Vmax
Wojciech Waga pisze:

Solar wrote:
Wojciech Waga pisze:

mam pytanie przedsezonowe: jaki Vmax udało Wam się osiągnąć i gdzie?

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0607/imagepages/image36.html

:)

bez jaj ;)

Właśnie, z jajami czy bez? ;) Mam coś zrąbane w swoim CatEye'u VELO 5 i czasem osiągam ponoć Vmaxy nawet w okolicach 600 km/h. Interesujące ;)

Pzdr,

Paweł

Vmax