"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu

Data: 2009-05-28 14:12:17
Autor: ISS
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
Swego czasu, w latach 80-tych bedacych kwintesencja kiczu z moda-kuriozum swego rodzaju "marka wiodacą" wsrod pilkarzy byl mullet lepiej znany u nas jako "pletwa", "dywanik" czy z niemeickiego "vokuhila" (skrot od z przodu krotko z tylu dlugo). Czesto taka kreacje "przyozdabiano" wasikiem a'la Malysz, badz ciut wiekszym. Trendy to utrzymalo sie gdzies tak nawet do polowy lat 90-tych, po czym zaczelo wymierac. "Skalar" (bo tak tez okresla sie te przezabanwa fryzurke) zdobyl swoj statut obciachowosci i nadal pozostaje wyznacznikiem całego wachlarza negatywnych cech, z totalnym brakiem gustu na czele. Jest poniekad synonimem malomiasteczkowosci i niewielkiego rozgarniecia umyslowego, co skutecznie sprawdzalo sie wlasnie w przypadku glownych ulubiencow takiego uczesania czyli kopaczy.
Jezeli pamietacie polskich "przedstawicieli tego gatunku" to zapraszam do wspolnej zabawy i wypisania idoli tamtego okresu. Pierwsze co na mysl mi przychodzi to:

- Tomcio Waldoch,
- Rysio Staniek,
- chyba swego czasu rowniez Taraś
- Krzysio Warzycha
- Jacus Ziober
- Romus Kosecki

ISS

Data: 2009-05-28 14:28:32
Autor: Mane
ISS pisze:

Swego czasu, w latach 80-tych bedacych kwintesencja kiczu

Kwintesencja kiczu z obecnej perspektywy, za 20 lat to co teraz jest takie ah eh bedzie rowniez kwintesencja kiczu wiec nie wiem co po wogole takie dywagacje :)

Data: 2009-05-28 14:38:02
Autor: ISS
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
Kwintesencja kiczu z obecnej perspektywy, za 20 lat to co teraz jest takie ah eh bedzie rowniez kwintesencja kiczu wiec nie wiem co po wogole takie dywagacje :)

=====

co bedzie za 20 lat to zobaczymy, na razie mamy pelne prawo aby posmiac sie z tego co dzialo sie 20 lat temu, a jest przeciez z czego :) Poza tym smiech to zdrowie ;)

ISS

Data: 2009-05-28 14:57:30
Autor: Mane
ISS pisze:

co bedzie za 20 lat to zobaczymy, na razie mamy pelne prawo aby posmiac sie z tego co dzialo sie 20 lat temu, a jest przeciez z czego :) Poza tym smiech to zdrowie ;)

Wejdz na NK i poogladaj zdjecia szkolne tam to dopiero mozna sie posmiac :D

Data: 2009-05-28 15:13:13
Autor: yamma
Mane wrote:
ISS pisze:

[...]

Dzisiaj kwintesencją kiczu jest żel na włosach.
:-)
yamma

Data: 2009-05-28 15:02:25
Autor: Mane
ISS pisze:

- Tomcio Waldoch,
- Rysio Staniek,
- chyba swego czasu rowniez Taraś
- Krzysio Warzycha
- Jacus Ziober
- Romus Kosecki

- tak na oko z 70% zawodników Bundesligi z tamtego okresu

Data: 2009-05-28 15:50:22
Autor: ISS
[...]

=========

w tym na pewno as lotnictwa Rudi Voeller

ISS

Data: 2009-05-28 17:37:36
Autor: Fidelio
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:gvlv36$cdi$1news2.ipartners.pl...
- Romus Kosecki

On chyba miał po prostu długie włosy, także te z przodu.

Data: 2009-05-28 18:22:19
Autor: ISS
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
On chyba miał po prostu długie włosy, także te z przodu.
========

aaa, to przepraszam ,to go dyskwalifikuje ;)

ISS

Data: 2009-05-28 18:03:12
Autor: pit
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
mi się przypomina taki czeski piłkarz Thomas Skuchravy :) Czeski metal :)

Data: 2009-05-28 19:13:24
Autor: Fidelio
Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości news:gvmg4g$l32$1news.onet.pl...
mi się przypomina taki czeski piłkarz Thomas Skuchravy :) Czeski metal :)

Jedna z nazw tej fryzuru to "na czeskiego hokeistę"

Data: 2009-05-28 22:25:57
Autor: Kokon
Fidelio wrote:
Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości
mi się przypomina taki czeski piłkarz Thomas Skuchravy :) Czeski
metal :)

Jedna z nazw tej fryzuru to "na czeskiego hokeistę"

Ano ano:-)

Ostatnio te fryzure lansuje Gunther: http://www.guntherfans.com/pictures/full/gunther1.jpg
Polecam jego klipy, jesli ktos lubi kicz w klimacie lat 80tych:-)

Pzdr,
Blazej

Data: 2009-05-28 19:33:17
Autor: Mane
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
O ile mnie pamięć nie zawodzi to z taka fryzura w Widzewie latał Rafał Siadaczka.

Data: 2009-05-28 23:12:03
Autor: ISS
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
O ile mnie pamięć nie zawodzi to z taka fryzura w Widzewie latał Rafał Siadaczka.

========

zgadza sie! :) istotna informacja! ;)

ISS

Data: 2009-05-28 21:30:29
Autor: Danpe
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
On Thu, 28 May 2009 14:12:17 +0200, "ISS" <iss@aaa.pl> wrote:

i jedna z legend Wisly - Tomek Kulawik ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu