"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu

Data: 2009-05-28 14:28:32
Autor: Mane
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
ISS pisze:

Swego czasu, w latach 80-tych bedacych kwintesencja kiczu

Kwintesencja kiczu z obecnej perspektywy, za 20 lat to co teraz jest takie ah eh bedzie rowniez kwintesencja kiczu wiec nie wiem co po wogole takie dywagacje :)

Data: 2009-05-28 14:38:02
Autor: ISS
"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu
Kwintesencja kiczu z obecnej perspektywy, za 20 lat to co teraz jest takie ah eh bedzie rowniez kwintesencja kiczu wiec nie wiem co po wogole takie dywagacje :)

=====

co bedzie za 20 lat to zobaczymy, na razie mamy pelne prawo aby posmiac sie z tego co dzialo sie 20 lat temu, a jest przeciez z czego :) Poza tym smiech to zdrowie ;)

ISS

Data: 2009-05-28 14:57:30
Autor: Mane
ISS pisze:

co bedzie za 20 lat to zobaczymy, na razie mamy pelne prawo aby posmiac sie z tego co dzialo sie 20 lat temu, a jest przeciez z czego :) Poza tym smiech to zdrowie ;)

Wejdz na NK i poogladaj zdjecia szkolne tam to dopiero mozna sie posmiac :D

Data: 2009-05-28 15:13:13
Autor: yamma
Mane wrote:
ISS pisze:

[...]

Dzisiaj kwintesencją kiczu jest żel na włosach.
:-)
yamma

"Vokuhila" czyli kwintesencja obciachu