Volksdeutsche kontra Żydzi

Data: 2009-06-14 23:15:48
Autor: boukun
Volksdeutsche kontra Żydzi
W polskiej polityce toczy się walka pomiędzy Żydami a Niemcami, ale tak naprawdę, to w sejmie zasiadają przede wszystkim niemieccy Żydzi. Do rtakiego wniosku doszliśmy z panem Nowakiem, byłym posłem po naszej rozmowie telefonicznej. To właśnie rządzący obecnie Polską niemieccy Żydzi chcą Polaków zwancykiem wydupić i wprowadzając antypolską Kartę Polaka, chcą w ten sposób sprowdzić tysiące obcych obywateli, którzy porzucili po wojnie Polskę i pozbywszy się obywatelstwa polskiego zrezygnowali z pozostawionego mienia w Polsce. Teraz rządzący Polską chcą sprowadzić tych zaprzańców z powrotem, by nadać im polskie obywatelstwo i majątki, które należą do Polaków. Obcy chcą wprowadzić do administracji masowo ludzi, którzy będą wobec rządzących Polską opupantów lojalni. No i szykuje się tym podstępem (Kartą Polaka) skok na 65 mld dolarów.

Dlatego konieczna jest wspólna i soliodarna inicjatywa Polaków, żeby uchylić niezgodną z konstytucją, antypolską Kartę Polaka.

boukun

Data: 2009-06-15 15:45:50
Autor: Tzva Adonai
Volksdeutsche kontra Żydzi
W polskiej polityce toczy się walka pomiędzy Żydami a Niemcami

Walka?.. Raczej prawdziwa przyjaźń... ;}..
naprawdę, to w sejmie zasiadają przede wszystkim niemieccy Żydzi. Do rtakiego wniosku doszliśmy z panem Nowakiem

Do takiego wniosku doszliście z panem Nowakiem, to dobrze... Warto by teraz
rozpowszechnić wasze rewelacyjne przemyślenia, bo ludzie wciąż żyją w błędnym
przeświadczeniu, że komuniści żydowskiego pochodzenia przyjechali do Polski z
Rosji... Rozbiegane oczka towarzysza Nowaka i twój aryjski wygląd ala Statham
zrobią na słuchaczach ogromne wrażenie..

Karty Polaka też nie popieram... Im mniej Rusków w Polsce tym lepiej...

Data: 2009-06-15 09:01:58
Autor: boukun
On 15 Cze, 15:45, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

zrobią na słuchaczach ogromne wrażenie..

Karty Polaka też nie popieram... Im mniej Rusków w Polsce tym lepiej....

W latach 1960 - 1968 osoby o tożsamości żydowskiej złożyły ponad 600
tys. wniosków o wydanie
paszportu. Oczywistym jest, że liczba ta odnosi się jedynie
wnioskodawców a nie wszystkich osób,
których dotyczyły. Zgodę na wyjazd otrzymało jedynie 2oo tyś wniosków.
Największy odsetek
odmów przypadł - uwaga - na rok 1968. Duża część tych co opuszczali
Polskę obawiali
się ustawowej odpowiedzialności za popełnienie zbrodni hitlerowskich,
stalinowskich ale i wielu
przestępstw gospodarczych, nie zaś czystek etnicznych, jak to
niektórzy chcą widzieć.
Kto organizował strajki, powstania, rebelie i zamieszki po 1967 r?
Przeważnie dzieci osób, jak Mantaj z "RUCH,u, których ojcowie
wcześniej służyli okupantom,"
albo dzieci ubeków, którzy, mordami zaprowadzali komunistyczne
porządki lub utrwalali władze
komunistyczną w PRL, vide Pani Danuta Hibner, Adam Michnik i wielu
innych tzw. opozycjonistów
z roku 1968, dziś zwolenników, nowego "Drangu nach Osten" w wydaniu
EECCP.
Wychodzili na ulice by ochronić rodziców przed odpowiedzialnością
karną, która szykowała się od
listopada 1968 roku - V Zjazdu PZPR, odpowiedzialnością, która by
miała miejsce po upadku
systemu socjalistycznego w Polsce. Nie można zapomnieć, że wydarzenia
roku 1970 roku
w Gdańsku były zaaranżowane przez gdańską SB, a były faktycznie
spiskiem oficerów
SB mających na celu obalenie rządów Gomułki (źródło strona -
ipn.gov.pl).
Kim było etnicznie kierownictwo SB w Gdańsku w tamtych latach łatwo
sprawdzić.
W latach socjalizmu każda podwyżka cen była prawie natychmiast
kontestowana przez liderów
opozycji. Przy okazji takich inicjatyw wydawano dziwne odezwy. (jak ta
w styczniu 1988 roku,
która legła u podstaw kontaktów opozycjonistów z SB i prokuraturą).
Chichot historii, socjaliści obalali komunistów. Dziś niektórzy z nich
są ultra liberałami.
W obecnej dobie podwyższanie cen "nie szczypie" nikogo z rządzących.
Jak trzeba kasy na zakup
rakiet w Izraelu czy też na wojnę w Afganistanie - można podnieść
podatki.
Zrobiono opozycje, krzyczano bardzo często biją nas, niekiedy
opozycjoniści szli nawet jako
konfidenci SB siedzieć, wszystko po to by przejąć władze, przejąć
kontrole nad krajem,
wprowadzić swoje porządki, następnie skrępować stosunki wewnętrzne w
odrodzonej
Rzeczpospolitej.
Udało się! Rządzimy Polską niepodzielnie. Mamy też 600 mld zł długu
publicznego.
Opozycjonistów, ludzi obecnego sprzeciwu, nazywa się "warchołami",
"zadymiarzami", każda
"niesyjonistyczną" inicjatywę - skrajnym polskim nacjonalizmem, nie
wyraża się zgody na
zgromadzenia pod kancelarią premiera RP po godzinie 18, osoby
uczestniczące w pokojowych
manifestacjach policja demokratycznej Polski legitymuje po kilka razy,
nawet tych biernych
uczestników, a wolność wyrażania poglądów, nazywa się mową nienawiści.
Słowem - mamy pełną demokracje. Zero obawy przed retorsjami ze strony
władzy.?!
Najważniejsze jest to, że obecni parlamentarzyści uchwalanymi niedawno
ustawami dążą
do zmiany w Polsce struktury społecznej, zarazem wyborczej. Do tego
samego, co przez 60 lat
państwo Izrael robiło w Palestynie. - Do uzyskania naturalnej
większości parlamentarno -
wyborczej.
Przykładem jest uchwalenie ustawy:
"Karta Polaka" niekonstytucyjna ustawa, dopuszczająca z czasem
przesiedlenie do Polski,
nawet tych co "jedynie kochają" Polskę, oprotestowana przez Biuro
Opinii Sejmowych oraz UE.
Nie przeciwko tym ludziom, ale przyjazd rodaków może odbywać się na
zasadzie repatriacji.
Ustawa uchwalona w nocy.
Ustawa o obywatelstwie polskim, której nie podpisał Prezydent RP.
Niejasne definicje zawarte
w ustawie pozwalają przywrócić obywatelstwo polskie potomkom wszelkiej
maści dezerterów
z Palestyny, zbrodniarzy wojennych, kolaborantów z Judenratów, którzy
uciekli do Izraela, bo ten
po 1950 roku gwarantował bezkarność kolaborantom Hitlera, zbrodni
stalinowskich, a przede
wszystkim potomkom Niemców, tych, których pozbawiono obywatelstwa RP
albo uciekli za
Wehrmachtem. Posłowie winni wiedzieć, że działanie na szkodę
Rzeczpospolitej może ustalić
i orzec jedynie niezawisły sąd. Sądy tego nie orzekną bo nastąpiło
przedawnienie.
Nadto, środowiska syjonistyczne zadbały o to by nie zachowała się
dokumentacja administracyjna
czynności związanych z obywatelstwem osób, które opuściły Polskie.
Istnieje też obawa, oraz prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że
po przeforsowaniu
Ustawy o obywatelstwie, zaczną się intensywne prace nad ustawą
reprywatyzacyjną.
Warunkiem koniecznym do zwrotu wielu porzuconych "poniemieckich"
nieruchomości jest
odzyskanie polskiego obywatelstwa.
Wymienione wyżej przykłady, plus zasilenie "Funduszu Syjonistycznego",
rzeką pieniędzy
uzyskanych z reprywatyzacji, pozwoli na tworzenie w Polsce Izraela -
BIS. Tworzeniem pomocy
kolonizacyjnej.
http://www.raportnowaka.pl/doc/4%20Czerwca.2009.pdf

Volksdeutsche kontra Żydzi