Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!

Data: 2011-02-16 13:51:40
Autor: Antenka
Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!
Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Antenka

Data: 2011-02-17 07:06:31
Autor: Janek Wlodak

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:89ee927d-76a8-42c5-b7b7-94b7a959bfe7i14g2000yqe.googlegroups.com...
Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Antenka
 Zamknij paszczę, niedojebana wywłoko!

Data: 2011-02-17 08:03:41
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:89ee927d-76a8-42c5-b7b7-94b7a959bfe7i14g2000yqe.googlegroups.com...

Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Co jest trans, nie obcieli ci jeszcze kutasa, żeś taki agresywny? Cycki ci już rosną?

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-17 08:17:33
Autor: Polok Prawdziwy
Am Wed, 16 Feb 2011 13:51:40 -0800 (PST) schrieb Antenka:

Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Chemmmm....
- wysiadły ci krutko psed łorgasmusem bateryjki wkutasie, cyjak...!?

Data: 2011-02-17 09:26:51
Autor: Janek Wlodak

"Polok Prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pl> schrieb im Newsbeitrag news:r2944atwnh1y.1ogc9fd7qoyfw.dlg40tude.net...
[...]

Kurwa, Baco, toż ja cię zapierdolę! Jak ja mam teraz z kawy doczyścić klawiaturę i monitor? Bo papierów to nie doczyszczę.

Oj, ale żeście Baco dojebali. :))))))))))))))))))))))))))

Data: 2011-02-17 09:28:35
Autor: Janek Wlodak
[...]

Fajne zdjęcie Antenki wyrzuca Googlarka. Patrzcie jak miłość Jadrysia wygląda naprawdę:

http://wd7.photoblog.pl/lvp4/200909/E8/48359926.jpg

Data: 2011-02-17 10:12:26
Autor: Polok Prawdziwy
Am Thu, 17 Feb 2011 09:28:35 +0100 schrieb Janek Wlodak:

[...]

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEPSEMOLESTOWANO...!!!!

- cotoza MIETŁA...!!!

ŁOKACEROBACYWE...!!!

- jeśli takom fryzurem nadole sem tes wycesała, to teroskijus siem
niedziwiem, ze JAMDRYS na pomrocność świconcom łodcasudocasu cierpi...

Data: 2011-02-17 10:56:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-17 09:28, Janek Wlodak pisze:

[...]

Wklejam ci tutaj post niejakiego Sharona:

"-- -
Jestem otwartym na nowosci seksualne zydem. Zrobie dobrze kazdemu facetowi do 60 lat. Moge Ci zwalic, obiagnac, a
nawet pomoc
we... hm... wszystkim... Jesli bedziesz chcial! NIC NA PRZYMUS! Zawsze
mozemy tylko pogadac
(I nic WIECEJ!)! Jesli sie zdecydujesz i odpiszesz, przesles fotke (jesli
masz) i namiary na siebie,
to na pewno odpisze. Fajnie by bylo gdybys posiadal raczej maly sprzet
(od... do 14 cm w stanie zwodu)!!! Ale nie koniecznie (choc mile
widziany). Musiz byc raczej szczuply i nie musisz byc suuper przystoiny i
ladny. Wystarczy ze bedziesz normalnie wygladal!!! Bez zadnych przegiec
itp. Raczej slabo owlosiny na calym ciele (tzn, tylko w miejscach gdzie
trzeba i raczej nie widac).
Finansowa rekompensata zapewniona. Mozliwosc sponsoringu i emigracji do
Kanady.
POZDRAWIAM Alexander
Alexander Sharon
1840 Varsity Estates Dr NW
Calgary, AB T3B 2W9
Canada
Tel
1-403-247-0467
-- -"

Może akurat będzie w twoim typie, Kostek. Może ta znajomość cię uspokoi na tyle że przestaniesz atakować kobiety.

Data: 2011-02-17 17:13:58
Autor: Janek Wlodak
Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!

"jadrys" >

Wklejam ci tutaj post niejakiego Sharona:

-- -"

Może akurat będzie w twoim typie, Kostek. Może ta znajomość cię uspokoi na tyle że przestaniesz atakować kobiety.

Widzę, jadrysioantenko, że masz "fajnych" kolegów. Nawet jak to tylko "wklejony" post, to zastanów się o czym świadczy, że ty takie posty czytujesz. Bo mnie to nie kręci.
A kobiet nie atakuję, tylko takie potwory jak ty, jadrysioantenko...

Data: 2011-02-18 08:23:41
Autor: Polok Prawdziwy
Am Thu, 17 Feb 2011 17:13:58 +0100 schrieb Janek Wlodak:

A kobiet nie atakuję, tylko takie potwory jak ty, jadrysioantenko...

Pomaluśku mom tesame podejżenia...

I cheba jesce "U2"...

PS - ele toby ino świadcyło łotym, ze niewture właściwie NICDOPEDZYNIO
nimajom...

Data: 2011-02-18 21:52:58
Autor: jadrys
Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!
W dniu 2011-02-17 17:13, Janek Wlodak pisze:

"jadrys" >

[...]

To nie jest mój kolega. I mam na myśli twoje dobro wyłącznie. Facet z tego co pisze mógłby ciebie zaspokoić tak  że ta jedyna dziewczyna na psp  jaką  jest Antenka  przestanie cię drażnić.

Data: 2011-02-18 13:18:31
Autor: Antenka
Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!
On 18 Lut, 21:52, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To nie jest m j kolega. I mam na my li twoje dobro wy cznie. Facet z
 tego co pisze m g by ciebie zaspokoi tak   e ta jedyna dziewczyna na
psp  jak  jest Antenka  przestanie ci dra ni . <

Jadrysiu, to ja jestem Tobą, a Ty mną? :D hi hi hi

Antenka

P.s. Co za jełop z tego wycieruchowskiego feee  :-/

Data: 2011-02-17 12:41:34
Autor: Dobromir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:89ee927d-76a8-42c5-b7b7-94b7a959bfe7i14g2000yqe.googlegroups.com...
Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Antenka

A fe! Przecież wy traswestyci jesteście tacy delikatni, a tu takie słownictwo! A fe! A fe!

PD

Data: 2011-02-17 04:26:16
Autor: Antenka
On 17 Lut, 12:41, "Dobromir" <u...@domena.ck> wrote:

A fe! Przecież wy traswestyci jesteście tacy delikatni, a tu takie
 słownictwo! A fe! A fe!<

Słownictwo takie, na  jakie zasługujesz, zboku. Nie jesteś chłopcem z
salonów,  ty szwabski autochtonie!

Spółkujesz z nimi głupi GrzesiuZ. ze Szczecina? Nic dziwnego, że masz
obsesję na ich tle i we wszystkim, co się rusza,  widzisz transwestytę
he he he. A łapy tak ci poucinam - ty wiesz za co! :E

Antenka

P.s. Twoja pies też jest transwestytą? :D

Data: 2011-02-17 13:53:02
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:4ca66c7d-d942-490b-934a-73b9e1e20622q7g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

No i jeszcze raz sie potwierdza ze lewactwo nienawidzi kobiet. Nic dziwnego ze same pedaly :)

A tak to o prawa kobiet walczą, ojoj.

R.

Data: 2011-02-17 05:20:04
Autor: Antenka
On 17 Lut, 13:53, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:4ca66c7d-d942-490b-934a-73b9e1e20622q7g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]

P.s. Twoja pies też jest transwestytą? :D

No i jeszcze raz sie potwierdza ze lewactwo nienawidzi kobiet. Nic dziwnego ze same pedaly :)

Raffek, masz rację - to zboczone lewactwo nienawidzi kobiet i każe im
się przebierać w męskie ciuchy. To jest chore feee  : - /

A tak a propos? Czy kiedykolwiek chciałam tobie poucinać łapki? :D
Nie! A wiesz dla czego nie? :D

Antenka

Data: 2011-02-17 14:24:15
Autor: raff
[...]

Bo nie mam łapek ? :)

R.

Data: 2011-02-17 06:03:18
Autor: Antenka
On 17 Lut, 14:24, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

się przebierać w męskie ciuchy. To jest chore feee  : - /

A tak a propos? Czy kiedykolwiek chciałam tobie poucinać łapki? :D

Też prawda :D , ale również dlatego, że nigdy  nie zauważyłam, żebyś
kiedykolwiek  wykasował lub zmienił tytuł mojego wątku, co nagminnie
czyni ten zbok ze Szczecina. ;-)

Antenka

Data: 2011-02-17 15:34:50
Autor: Polok Prawdziwy
Am Thu, 17 Feb 2011 13:53:02 +0100 schrieb raff:

No i jeszcze raz sie potwierdza ze lewactwo nienawidzi kobiet. Nic dziwnego ze same pedaly :)

Nocheba widzis CIMNIAWO RAFAŁELO, ze AMTENKA łodsamego rana zkutasem wdupie
loto...!?

Apotem, jak jej bateryjki krutko psed łorgasmusem wtym kutasie wysły, to do
wzasku i wyzywanio siem zabiro...!

To wto takom Marynem uwielbiać mo...!?

Data: 2011-02-17 20:38:57
Autor: raff

"Polok Prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pl> wrote in message news:16vs5qogj6k4g.8h5vzi45822c$.dlg40tude.net...
[...]

No ty. Dopoki wam nie dala kosza i jej jadrys nie przejal, buehehe.

R.

Data: 2011-02-18 08:31:02
Autor: Polok Prawdziwy
Am Thu, 17 Feb 2011 20:38:57 +0100 schrieb raff:

[...]

Eeeetam...
- pseca wis, ze w CYCOROWATYCH Marynach gustujem iza DECHAMI niepsepodom,
bobymi itak psytakich WYPRYSKACH niewstanoł...

http://wd7.photoblog.pl/lvp4/200909/E8/48359926.jpg

Powimci szczeże, ze pomimo wselkich kulgraduw wolołbym jus tom molestnońć

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80271,9126948.html?i=0

niźli CHUDERLAWOM AMTENKEM...

Data: 2011-02-18 17:39:22
Autor: raff

"Polok Prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pl> wrote in message news:1so1at9cfh95l.y2385fwo4ivn$.dlg40tude.net...
[...]

Juz ty sie nie tlumacz. Jak ladnie smoliliscie cholewki razem z MH :)

A ona was olala. Dostaliscie kopa :) A teraz zachowujecie sie jak dzieci z piaskownicy. Tak sie zachowuje FACET ? :)

R.

Data: 2011-02-17 17:23:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 22:51, Antenka pisze:
Chcesz mieć obcięte pazury, czy wolisz mieć powyrywane giry z dupy?!
Wybór należy do ciebie, ty zakuty łbie!

Antenka

Hie hie, ostro. Ale zbok może lubieć sadomaso.

Data: 2011-02-17 12:56:22
Autor: Antenka
Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!
On 17 Lut, 17:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Hie hie, ostro. Ale zbok mo e lubie sadomaso. <

Ech  YouTwo,  a jakby tak tobie jakiś zbok bez przerwy tematy wątków
wycinał, to byś się nie wściekał? Kto wie może lubi...Skro lubi to
byłaby dla zboka nagroda, a tak nie może być! :-E

Antenka

P.s. Coś innego wymyślę :D

Volksdeutschu ze Szczecina! Mówi si? do ciebie, dupku!