Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Data: 2017-08-18 21:48:24
Autor: Grzexs
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Takie pismo pojawiło mi się przy próbie logowania:

?
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że Volkswagen Bank Polska S.A. przygotowuje się do połączenia z Volkswagen Bank GmbH z siedzibą w Niemczech i zmiany formy prawnej. Planowane przekształcenie połączone będzie z gruntowną zmianą profilu działalności na rynku polskim w zakresie usług depozytowych. W związku z powyższym Bank wycofuje z oferty rachunki bankowe dedykowane Klientom Indywidualnym i zaprzestaje świadczenia na rynku polskim usług depozytowych z tego segmentu. Dalsza działalność Banku skoncentrowana będzie wyłącznie na utrzymaniu i rozwijaniu oferty dla przedsiębiorców.

Na Twój adres korespondencyjny został wysłany list informujący o rozwiązaniu umowy rachunku bankowego. Twój indywidualny rachunek zostanie zamknięty najpóźniej z dniem 30.11.2017 r.

W związku z powyższym przygotowana została atrakcyjna oferta prostego i szybkiego otwarcia rachunku bankowego i przeniesienia środków do banku partnerskiego. Aby zapoznać się z ofertą proszę zaznaczyć pole "TAK".

? Tak, wyrażam zgodę i wnioskuję o przedstawienie mi przez Volkswagen Bank Polska S.A., działającego w imieniu i na rzecz Euro Bank S.A. ("EB"), z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Św. Mikołaja 72, 50-126 Wrocław, oferty specjalnej dotyczącej otwarcia rachunku bankowego, za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Volkswagen Bank Polska S.A i dedykowanej strony internetowej Euro Bank S.A.
?

Howgh!

--
Grzexs

Data: 2017-08-18 22:28:47
Autor: J.F.
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Użytkownik "Grzexs"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on7ga8$q4p$1@node2.news.atman.pl...
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że Volkswagen Bank Polska S.A. przygotowuje się do połączenia z Volkswagen Bank GmbH z siedzibą w Niemczech i zmiany formy prawnej.  [...] Dalsza działalność Banku skoncentrowana będzie wyłącznie na utrzymaniu i rozwijaniu oferty dla przedsiębiorców.

Kiepsko szlo, czy podateku ich wygonil ? :-)

A kredytow nie udzielali ?

J.

Data: 2017-08-19 21:59:40
Autor: Arek
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:59974e00$0$15199$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Niemczech jest  0,02% - 0,04% A w Polsce? :)

A kredytow nie udzielali ?

Jednym ze sposobów unikania (najbardziej popularny do zakupy pod koniec miesiąca
papierów skarbowych) to wyprowadzanie aktywów za granicę. Jak widać nie wszystkim
chce się kombinować lub dostały cynk, że władzuchna znowu coś wymyśli więc
"wyprowadzają się" całe.
Ten podatek to jakaś zaraza, szerzy się po Europie w niekontrolowany sposób.
A podatek od ubezpieczycieli (część ubezpieczeń jest przymusowa!) to zupełna aberracja.

Arek

Data: 2017-08-19 00:24:51
Autor: RWicik
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat :)

Data: 2017-08-19 14:55:57
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-19 o 09:24, RWicik pisze:
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat :)

Ale powyżej 400 zł, teraz po przejściu do Eurobanku proponują również bez opłat, tylko powyżej 100 zł, czyli trochę korzystniej jakby. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-19 15:02:27
Autor: Kamil Jońca
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
Dobrze myślę?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
RADIO SHACK LEVEL II BASIC

Data: 2017-08-19 15:21:01
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-19 o 15:02, Kamil Jońca pisze:

Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
Dobrze myślę?

Bardzo dobrze myślisz. Niestety... :(
W związku z powyższym nie skorzystam z możliwości przeniesienia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-19 09:29:45
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Na rok ma być za darmo bezwarunkowo. Łaska niewielka, ale lepszy rok na spokojne testy innych kont, niż tylko 3 miesiące. Bo podobne warunki jak w VW dostać można tylko w porównywalnych popierdółkach, np. w nest. W nest są nawet lepsze, bo wypłaty bez względu na sumę darmowe, a dodatkowo wpłatomaty euronet oraz - jak ktoś ma w zasięgu oddział - obsługa kasowa (i to chyba również dewizowa) - są też bezpłatne.. I lepszy % na KO - WIBOR3M-0,5%, co obecnie daje 1,25%.
Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD do wszystkich bankomatów.

Data: 2017-08-19 21:27:26
Autor: Akarm
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD do wszystkich bankomatów.

A ja nie muszę. ;)
Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do końca trwania umowy karty IQ. :)
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-20 01:25:59
Autor: Dawid Rutkowski
> [...]

A ja nie muszę. ;)
Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do końca trwania umowy karty IQ. :)

Ja to niestety przegapiłem :( Ale to też może już być nie dłużej niż rok, milek jest coraz bliżej kupienia polskiego db - a kto wie, co zrobią z obietnicami odziedziczonymi po db - w tym z moją specjalną darmową KK silver.

Zaś konto potrzebuję nie tyle dla mnie, choć taka KD by się przydała, co dla teściowej, która rok temu jeszcze żadnego konta nie miała.

Data: 2017-08-20 19:53:03
Autor: WAM
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

ideabank przypominam też o zestawieniu http://telefix.ugu.pl/banki.htm WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-08-21 04:03:21
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
O nie, już wolę płatne konto niż zbliżanie się do klonów. Wystarczy mi, że za oknem mam budowę osiedla przez firmę p. LC...

Dzięki za link do zestawienia, jest całkiem niezłe, choć nie śledzi promocji i brakuje ofert kilku ważnych banków - może autor czyta i uzupełni.
Teraz jest promocja np. w bgż+bnp - darmowe konto i karta, ale bankomaty niestety darmowe tylko bgż+bnp oraz planet cash.
Zaś brakuje plus banku - choć tu nie ma co żałować, bo nie ma darmowej oferty - i, przede wszystkim, orange - z darmowym kontem, KD i wszystkimi bankomatami w PL.
Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie prowadzą.

Także biorę się za zakładanie nesta i orange, a o ew. skorzystaniu z oferty eurobanku jeszcze pomyślę.

Data: 2017-08-21 15:49:15
Autor: Akarm
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Także biorę się za zakładanie nesta i orange

Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-21 17:30:52
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 15:49 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

Także biorę się za zakładanie nesta i orange

Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

Akarm, żałosny nudziarzu...
Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego  błędu?

Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 18:48:43
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-21 o 17:30, Trefniś pisze:

Akarm, żałosny nudziarzu...
Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego błędu?

Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

Sugerujesz, że to jednak WAM zakłada konta orange i neste?
Ja (jak to wcześniej pisałem) niczego takiego nie wyczytałem. Tak że nie wydaje mi się, żebym popełnił błąd pytając.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-21 19:30:05
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 18:48 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

[...]

Nie udawaj, obrońco polszczyzny, że nie rozumiesz prostego zdania.
Logika to też ważny element języka.

Niepotrzebnie wywaliłeś corpus delicti, ale skoro ci (sic!) wstyd...
Przypomnę:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi,  póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe  buractwo.

Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 23:45:18
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-21 o 19:30, Trefniś pisze:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Jakimże tępym baranem trzeba być, żeby rozpoczynać dyskusję o poprawnej polszczyźnie na grupie o bankach?
Wyjątkowo tępym trollem.

Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi, póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe buractwo.

Dotąd nie poprawiałem cudzych wypowiedzi i nie rozumiem takiego niespodziewanego stwierdzenia.
No, ale nie dziwne są różne urojenia u trolla notorycznie zasrywającego inne grupy wypowiedziami NTG, np. polityką. W sumie nie wiem, dlaczego jeszcze cię toleruję na _tej_ grupie. Chyba najwyższy czas to nadrobić.

Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

Chciałbyś mi w czymkolwiek dorównać? Ty mi tępaku do pięt nie dorastasz.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-22 00:20:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-08-21 o 23:45, Akarm pisze:
W dniu 2017-08-21 o 19:30, Trefniś pisze:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Jakimże tępym baranem
Wyjątkowo tępym trollem.

Wypisz wymaluj Akarm.

--
Liwiusz

Data: 2017-09-09 00:14:40
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych

Wypisz wymaluj Akarm.
Celna uwaga...
--
TA

Data: 2017-08-22 08:49:55
Autor: Trefniś
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
W dniu .08.2017 o 23:45 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

(...)
Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

Chciałbyś mi w czymkolwiek dorównać? Ty mi tępaku do pięt nie dorastasz.

Na pewno, z zasady ludzie w dół nie rosną.
Cieszę się, że zaczynasz rozumieć swoją hipokryzję.

Żałość!

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 16:36:11
Autor: brum
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Jakkolwiek temat mam nieco inny, to pozwole sobie poprowadzic go w tym watku.
Z jednej strony Volkswagen Bank cos konczy, z druiej strony cos zaczyna. Wedle oficjalnej informacji "laczy sie bankiem niemieckim i zmienia forme prawna".
Mozna to interpretowac rozmacie, a pracownicy infolinii nie udzielaja w tym zakresie jednoznacznych odpowiedzi. Zapytam wiec tutaj: czy "polaczenie" oznacza wchloniecie, a "zmiana formy prawnej" wiaze sie z tym, ze polski bank dziala w formie spolki akcyjnej, a niemiecki z ograniczona odpowiedzialnoscia?
Czy mozna przyjac, ze po dokonaniu zmian, na rynku zamiast polskiego banku pojawi sie oddzial banku niemieckiego, dzialajacy na podstawie paszportu unijnego i bez gwarancji BFG?
Piszac "bank polski" nie odnosze sie do kwestii wlasnosci banku, a jedynie do kwestii rejestracyjnych i prawnych.

Data: 2017-08-23 04:17:21
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
"Zmiana formy prawnej" nie tyle wiąże się z tym, że niemiecki vw jest sp. z o.o. - a z tym, że VW Bank Polska był do tej pory prowadzony w postaci "polskiej" spółki akcyjnej, a będzie jako oddział zagranicznej instytucji kredytowej z kraju UE.
To wiąże się z przejściem pod niemiecki nadzór (do polskiego podobno też musi raporty składać, ale już nie tak szczegółowe).
Przejdzie też pod niemiecki fundusz gwarancyjny - ale różnica niewielka, bo też do 100k euro, a poza tym kończą z ofertą depozytową dla fizoli (oprócz pracowników VW w PL) - nawet już kont na stronie nie ma - choć gwarancje dla firm też są oczywiście ważne.

Z resztą to nic nowego, takich oddziałów instytucji kredytowych na koniec 2016 było już 27, tylko o 9 mniej niż banków komercyjnych.
Ale za wiele się w ich ofercie nie znajdzie - albo udzielają wyłącznie kredytów, i to często w bardzo wąskich dziedzinach - np. tylko nieruchomości albo tylko samochody danej marki - albo obsługują tylko korporacje, i to najchętniej te z krajów macierzystych działające w PL.
Jedynie w estońskim AS Inbank jest oferta lokat (pod estońskim funduszem gwarancyjnym, też do 100k euro) i kredytów, w Ikano Bank można dostać KK ikea - a konta "indywidualne" tylko u chińczyków - "Bank of China (Luxembourg)" oraz "Industrial and Commercial Bank of China (Europe)". Nawet zastanawiałem się nad przetestowaniem, ale jednak trochę się boję.

Data: 2017-08-23 13:59:00
Autor: brum
[...]

Dokladnie o to mi chodzilo, dziekuje.

Data: 2017-08-24 10:57:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8de39ac0-a9a6-4b11-ada9-9ad24c676746@googlegroups.com...
[...]

A  Urzad Skarbowy sie nie przyczepi ?
Taki oddzial o ile wiem musi tez podatki w Polsce rozliczac ... o bankowy sie nie upomna ?

Przejdzie też pod niemiecki fundusz gwarancyjny - ale różnica niewielka, bo też do 100k euro,

Tylko wyplata bedzie za Odra :-)

VW ... no, ciekawe, czy mozna to nazwac bezpiecznym bankiem, biorac pod uwage klopoty grupy VW :-)

Z resztą to nic nowego, takich oddziałów instytucji kredytowych na koniec 2016 było już 27, tylko o 9 mniej niż banków komercyjnych.

Wydaje mi ze sporo przybylo ostatnio - te wszystkie firmy od "chwilowek".
Choc te, co mi przychodza do glowy, to sie okazuja polska spolka.

J.

Data: 2017-09-09 00:10:59
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <88b6cb6e-cf92-4206-b88b-9626dd0c201d@googlegroups.com>,
 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie prowadzą.

To chyba tylko w Polsce.
To calkiem powazny i duzy bank jest.
--
TA

Data: 2017-09-11 10:40:34
Autor: Pete
W dniu 2017-09-09 o 00:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Od kont jest ramię retail Santandera - czyli BZWBK.

--
Pete

Data: 2017-08-23 20:11:24
Autor: Mateusz Bogusz
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat:)

Bez jaj, takie rzeczy w co drugim banku przecież masz...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-23 12:12:22
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Bez spełniania dodatkowych warunków - to tylko w dwóch.

Data: 2017-08-20 00:10:28
Autor: RWicik
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Ciekawe co będzie, jeśli mam już konto w Eurobanku, ale bez karty.
Dorzucą kartę za darmo bez warunków?

Data: 2017-08-20 01:27:58
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 09:10:30 UTC+2 użytkownik RWicik napisał:
Ciekawe co będzie, jeśli mam już konto w Eurobanku, ale bez karty.
Dorzucą kartę za darmo bez warunków?

Specjalna oferta jest tylko na konto active.
Ale raczej dla "nowych" w eb.
Może jest jakaś szansa, jeśli w eb można mieć więcej niż jeden ROR.

Data: 2017-08-21 14:50:58
Autor: Olin
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Może kogoś zainteresuje oficjalna wykładnia na temat lokat, które zapadają
po rozwiązaniu umowy z VW bankiem:

Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zamykania lokat przez pracownika
banku w procesie zamykania konta, lokaty zakańczane są po pełnej stopie
procentowej, zatem nie następuje utrata żadnych odsetek. W przypadku, gdy
samodzielnie dokona Pan zamknięcia depozytów, nastąpi przekazanie połowy
odsetek naliczonych w bieżącym okresie rozliczeniowym.
Chcąc otrzymać całość odsetek, należy: złożyć wniosek o otwarcie rachunku w
Eurobanku za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie, bądź złożyć
wniosek w Systemie Transakcyjnym o wypowiedzenie umowy rachunku (Mój
portfel -> Wnioski -> Rejestruj nowy wniosek -> Wypowiedzenie umowy
rachunku/limitu) ze wskazaniem konta, na jaki mają zostać przekazane
środki.
Wszelkie depozyty zostaną zamknięte z dniem 30.11.2017 r, bez względu na
termin zapadalności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

Data: 2017-09-09 00:08:42
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <on7ga8$q4p$1@node2.news.atman.pl>,
 Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> wrote:

Takie pismo pojawiło mi się przy próbie logowania:
[...]

Szkoda tego VW, mialem u nich kilka rachunkow od lat (pewnie >10). Teraz kupa roboty. Trzeba bedzie wyeksportowac historie za ostatnie 5 lat przynajmniej, poustawiac na nowo zlecenia stale, polecenia przelewow itd.
Na dodatek VW oferowal ciekawe ubezpieczenie z assistance, ubezpieczeniem turystycznym i pakietem OC (dzialalo m.in. na rower).
A co ten Eurobank oferuje? Ktos juz dostal oferte?

PS
Apeluje o nieuzywanie pliterek w tematach watkow.
--
TA

Data: 2017-09-09 21:15:06
Autor: Grzexs
[...]

A to niby dlaczego?

--
Grzexs

Data: 2017-09-10 09:47:47
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Sep 2017 21:15:06 +0200, Grzexs napisał(a):
PS
Apeluje o nieuzywanie pliterek w tematach watkow.

A to niby dlaczego?

Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

J.

Data: 2017-09-10 09:57:35
Autor: Kamil Jońca
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
15 lat temu niekoniecznie)

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2017-09-10 11:57:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Sep 2017 09:57:35 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

15 lat temu wiele osob uzywalo Outlook Express, ktory sobie nie
radzil.

A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
wiecej i coraz lepsze.

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?

No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

J.

Data: 2017-09-10 12:05:23
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ale 15 nie było wielkim problemem mieć poprawną  obsługę pliterek.

A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
wiecej i coraz lepsze.
Czy te które powstały przestały działać?

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?

No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

Bzdura. Może należy całkowicie zrezygnować z pliterek, bo ktoś może użyć
komendy mail z uniksa 1971.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
You know you have a small apartment when Rice Krispies echo.

Data: 2017-10-23 03:14:35
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <87wp577zps.fsf@alfa.kjonca>,
 kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.
Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
15 lat temu niekoniecznie)

W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro chcesz byc tak XXI wieczny.
--
TA

Data: 2017-10-23 08:27:41
Autor: Kamil Jońca
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:

> [...]

15 lat temu niekoniecznie)

W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro chcesz byc tak XXI wieczny.
A jest na to jakieś RFC? Jeśli tak, to kiedy powstało?
KJ

If there is a wrong way to do something, then someone will do it.
-- Edward A. Murphy Jr.

Data: 2017-10-23 08:56:37
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 03:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

obudź się. Od co najmniej 5-u lat jest to możliwe.
sprawdź sobie np miś.pl

--
Pete

Data: 2017-10-23 09:13:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-10-23 o 08:56, Pete pisze:
[...]

Od 14.

sprawdź sobie np miś.pl

Ale maile jeszcze nie działają, i nie wygląda, aby się to zmieniło.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-23 10:21:19
Autor: J.F.
Dnia Mon, 23 Oct 2017 08:56:37 +0200, Pete napisał(a):
[...]

To sobie zmien na taki ... i np uzywaj jako kontaktowy w bankach :-)

J.

Data: 2017-10-23 11:11:31
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 10:21, J.F. pisze:
[...]

Miało być dowcipne? Wyszło żenująco.

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

--
Pete

Data: 2017-10-23 12:37:10
Autor: J.F.
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oskbo3$q1i$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No to w koncu dzialaja takie e-maile, czy nie dzialaja ?

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

No jak nie uzywam, skoro powyzej cytuje "miś".

J.

Data: 2017-10-23 13:10:04
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 12:37, J.F. pisze:
[...]

coś się przyp... do emaila?
Jak zwykle zresztą, nie masz nic wartościowego do powiedzenia w temacie, ale chcesz zaistnieć w każdym.
Powodzenia.

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

No jak nie uzywam, skoro powyzej cytuje "miś".

Wróć do szkoły podstawowej i powtórz sobie klasy 4-6. Pomoże ci zrozumieć.

EOT

--
Pete

Data: 2017-10-23 13:11:09
Autor: Pete
[...]

Wróć do szkoły podstawowej i powtórz sobie materiał z języka polskiego klasy 4-6. Pomoże ci zrozumieć.

EOT

--
Pete

--
Pete

Data: 2017-10-23 14:59:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oskiod$1b6$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ta sama zasada.
Mozna ? Mozna. To sobie uzywaj :-)

Kolega prosil o nieuzywanie pl-literek w temacie, dobrze prosil, bo to jednak czasem przeszkadza, a wy mu tu jakies argumenty ze tak bedzie nowoczesnie.

[...]

A cos uzytecznego w temacie ?
Mam skasowac latin 2 z deklaracji ?

J.

Data: 2017-10-23 06:16:36
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 23 października 2017 14:59:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Kolega prosil o nieuzywanie pl-literek w temacie, dobrze prosil, bo to jednak czasem przeszkadza, a wy mu tu jakies argumenty ze tak bedzie nowoczesnie.
Trzeba ozywać Google do czytania grup dyskusyjnych i takich problemów nie będzie. dodatkowo synchronizacja na każdym urządzeniu, brak konieczności instalowania czegokolwiek i kilka innych zalet.

Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych