Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Data: 2017-08-19 00:24:51
Autor: RWicik
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat :)

Data: 2017-08-19 14:55:57
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-19 o 09:24, RWicik pisze:
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat :)

Ale powyżej 400 zł, teraz po przejściu do Eurobanku proponują również bez opłat, tylko powyżej 100 zł, czyli trochę korzystniej jakby. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-19 15:02:27
Autor: Kamil Jońca
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> writes:

[...]

Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
Dobrze myślę?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
RADIO SHACK LEVEL II BASIC

Data: 2017-08-19 15:21:01
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-19 o 15:02, Kamil Jońca pisze:

Ale w vw konto było (chyba) darmowe bezwarunkowo, a EB chyba nie.
Dobrze myślę?

Bardzo dobrze myślisz. Niestety... :(
W związku z powyższym nie skorzystam z możliwości przeniesienia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-19 09:29:45
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Na rok ma być za darmo bezwarunkowo. Łaska niewielka, ale lepszy rok na spokojne testy innych kont, niż tylko 3 miesiące. Bo podobne warunki jak w VW dostać można tylko w porównywalnych popierdółkach, np. w nest. W nest są nawet lepsze, bo wypłaty bez względu na sumę darmowe, a dodatkowo wpłatomaty euronet oraz - jak ktoś ma w zasięgu oddział - obsługa kasowa (i to chyba również dewizowa) - są też bezpłatne.. I lepszy % na KO - WIBOR3M-0,5%, co obecnie daje 1,25%.
Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD do wszystkich bankomatów.

Data: 2017-08-19 21:27:26
Autor: Akarm
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD do wszystkich bankomatów.

A ja nie muszę. ;)
Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do końca trwania umowy karty IQ. :)
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-20 01:25:59
Autor: Dawid Rutkowski
> [...]

A ja nie muszę. ;)
Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do końca trwania umowy karty IQ. :)

Ja to niestety przegapiłem :( Ale to też może już być nie dłużej niż rok, milek jest coraz bliżej kupienia polskiego db - a kto wie, co zrobią z obietnicami odziedziczonymi po db - w tym z moją specjalną darmową KK silver.

Zaś konto potrzebuję nie tyle dla mnie, choć taka KD by się przydała, co dla teściowej, która rok temu jeszcze żadnego konta nie miała.

Data: 2017-08-20 19:53:03
Autor: WAM
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

ideabank przypominam też o zestawieniu http://telefix.ugu.pl/banki.htm WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-08-21 04:03:21
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
O nie, już wolę płatne konto niż zbliżanie się do klonów. Wystarczy mi, że za oknem mam budowę osiedla przez firmę p. LC...

Dzięki za link do zestawienia, jest całkiem niezłe, choć nie śledzi promocji i brakuje ofert kilku ważnych banków - może autor czyta i uzupełni.
Teraz jest promocja np. w bgż+bnp - darmowe konto i karta, ale bankomaty niestety darmowe tylko bgż+bnp oraz planet cash.
Zaś brakuje plus banku - choć tu nie ma co żałować, bo nie ma darmowej oferty - i, przede wszystkim, orange - z darmowym kontem, KD i wszystkimi bankomatami w PL.
Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie prowadzą.

Także biorę się za zakładanie nesta i orange, a o ew. skorzystaniu z oferty eurobanku jeszcze pomyślę.

Data: 2017-08-21 15:49:15
Autor: Akarm
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych

Także biorę się za zakładanie nesta i orange

Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-21 17:30:52
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 15:49 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

Także biorę się za zakładanie nesta i orange

Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

Akarm, żałosny nudziarzu...
Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego  błędu?

Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 18:48:43
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-21 o 17:30, Trefniś pisze:

Akarm, żałosny nudziarzu...
Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego błędu?

Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

Sugerujesz, że to jednak WAM zakłada konta orange i neste?
Ja (jak to wcześniej pisałem) niczego takiego nie wyczytałem. Tak że nie wydaje mi się, żebym popełnił błąd pytając.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-21 19:30:05
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 18:48 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

[...]

Nie udawaj, obrońco polszczyzny, że nie rozumiesz prostego zdania.
Logika to też ważny element języka.

Niepotrzebnie wywaliłeś corpus delicti, ale skoro ci (sic!) wstyd...
Przypomnę:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi,  póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe  buractwo.

Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

--
Trefniś

Data: 2017-08-21 23:45:18
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-21 o 19:30, Trefniś pisze:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Jakimże tępym baranem trzeba być, żeby rozpoczynać dyskusję o poprawnej polszczyźnie na grupie o bankach?
Wyjątkowo tępym trollem.

Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi, póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe buractwo.

Dotąd nie poprawiałem cudzych wypowiedzi i nie rozumiem takiego niespodziewanego stwierdzenia.
No, ale nie dziwne są różne urojenia u trolla notorycznie zasrywającego inne grupy wypowiedziami NTG, np. polityką. W sumie nie wiem, dlaczego jeszcze cię toleruję na _tej_ grupie. Chyba najwyższy czas to nadrobić.

Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

Chciałbyś mi w czymkolwiek dorównać? Ty mi tępaku do pięt nie dorastasz.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-22 00:20:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-08-21 o 23:45, Akarm pisze:
W dniu 2017-08-21 o 19:30, Trefniś pisze:

"Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

Jakimże tępym baranem
Wyjątkowo tępym trollem.

Wypisz wymaluj Akarm.

--
Liwiusz

Data: 2017-09-09 00:14:40
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych

Wypisz wymaluj Akarm.
Celna uwaga...
--
TA

Data: 2017-08-22 08:49:55
Autor: Trefniś
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
W dniu .08.2017 o 23:45 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> pisze:

(...)
Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

Chciałbyś mi w czymkolwiek dorównać? Ty mi tępaku do pięt nie dorastasz.

Na pewno, z zasady ludzie w dół nie rosną.
Cieszę się, że zaczynasz rozumieć swoją hipokryzję.

Żałość!

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 16:36:11
Autor: brum
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Jakkolwiek temat mam nieco inny, to pozwole sobie poprowadzic go w tym watku.
Z jednej strony Volkswagen Bank cos konczy, z druiej strony cos zaczyna. Wedle oficjalnej informacji "laczy sie bankiem niemieckim i zmienia forme prawna".
Mozna to interpretowac rozmacie, a pracownicy infolinii nie udzielaja w tym zakresie jednoznacznych odpowiedzi. Zapytam wiec tutaj: czy "polaczenie" oznacza wchloniecie, a "zmiana formy prawnej" wiaze sie z tym, ze polski bank dziala w formie spolki akcyjnej, a niemiecki z ograniczona odpowiedzialnoscia?
Czy mozna przyjac, ze po dokonaniu zmian, na rynku zamiast polskiego banku pojawi sie oddzial banku niemieckiego, dzialajacy na podstawie paszportu unijnego i bez gwarancji BFG?
Piszac "bank polski" nie odnosze sie do kwestii wlasnosci banku, a jedynie do kwestii rejestracyjnych i prawnych.

Data: 2017-08-23 04:17:21
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
"Zmiana formy prawnej" nie tyle wiąże się z tym, że niemiecki vw jest sp. z o.o. - a z tym, że VW Bank Polska był do tej pory prowadzony w postaci "polskiej" spółki akcyjnej, a będzie jako oddział zagranicznej instytucji kredytowej z kraju UE.
To wiąże się z przejściem pod niemiecki nadzór (do polskiego podobno też musi raporty składać, ale już nie tak szczegółowe).
Przejdzie też pod niemiecki fundusz gwarancyjny - ale różnica niewielka, bo też do 100k euro, a poza tym kończą z ofertą depozytową dla fizoli (oprócz pracowników VW w PL) - nawet już kont na stronie nie ma - choć gwarancje dla firm też są oczywiście ważne.

Z resztą to nic nowego, takich oddziałów instytucji kredytowych na koniec 2016 było już 27, tylko o 9 mniej niż banków komercyjnych.
Ale za wiele się w ich ofercie nie znajdzie - albo udzielają wyłącznie kredytów, i to często w bardzo wąskich dziedzinach - np. tylko nieruchomości albo tylko samochody danej marki - albo obsługują tylko korporacje, i to najchętniej te z krajów macierzystych działające w PL.
Jedynie w estońskim AS Inbank jest oferta lokat (pod estońskim funduszem gwarancyjnym, też do 100k euro) i kredytów, w Ikano Bank można dostać KK ikea - a konta "indywidualne" tylko u chińczyków - "Bank of China (Luxembourg)" oraz "Industrial and Commercial Bank of China (Europe)". Nawet zastanawiałem się nad przetestowaniem, ale jednak trochę się boję.

Data: 2017-08-23 13:59:00
Autor: brum
[...]

Dokladnie o to mi chodzilo, dziekuje.

Data: 2017-08-24 10:57:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8de39ac0-a9a6-4b11-ada9-9ad24c676746@googlegroups.com...
[...]

A  Urzad Skarbowy sie nie przyczepi ?
Taki oddzial o ile wiem musi tez podatki w Polsce rozliczac ... o bankowy sie nie upomna ?

Przejdzie też pod niemiecki fundusz gwarancyjny - ale różnica niewielka, bo też do 100k euro,

Tylko wyplata bedzie za Odra :-)

VW ... no, ciekawe, czy mozna to nazwac bezpiecznym bankiem, biorac pod uwage klopoty grupy VW :-)

Z resztą to nic nowego, takich oddziałów instytucji kredytowych na koniec 2016 było już 27, tylko o 9 mniej niż banków komercyjnych.

Wydaje mi ze sporo przybylo ostatnio - te wszystkie firmy od "chwilowek".
Choc te, co mi przychodza do glowy, to sie okazuja polska spolka.

J.

Data: 2017-09-09 00:10:59
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <88b6cb6e-cf92-4206-b88b-9626dd0c201d@googlegroups.com>,
 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie prowadzą.

To chyba tylko w Polsce.
To calkiem powazny i duzy bank jest.
--
TA

Data: 2017-09-11 10:40:34
Autor: Pete
W dniu 2017-09-09 o 00:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Od kont jest ramię retail Santandera - czyli BZWBK.

--
Pete

Data: 2017-08-23 20:11:24
Autor: Mateusz Bogusz
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Szkoda, bo fajna karta była do konta - można było wypłacać z dowolnego bankomatu bez opłat:)

Bez jaj, takie rzeczy w co drugim banku przecież masz...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-08-23 12:12:22
Autor: Dawid Rutkowski
Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
Bez spełniania dodatkowych warunków - to tylko w dwóch.

Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych