Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych

Data: 2017-09-09 00:08:42
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <on7ga8$q4p$1@node2.news.atman.pl>,
 Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> wrote:

Takie pismo pojawiło mi się przy próbie logowania:
[...]

Szkoda tego VW, mialem u nich kilka rachunkow od lat (pewnie >10). Teraz kupa roboty. Trzeba bedzie wyeksportowac historie za ostatnie 5 lat przynajmniej, poustawiac na nowo zlecenia stale, polecenia przelewow itd.
Na dodatek VW oferowal ciekawe ubezpieczenie z assistance, ubezpieczeniem turystycznym i pakietem OC (dzialalo m.in. na rower).
A co ten Eurobank oferuje? Ktos juz dostal oferte?

PS
Apeluje o nieuzywanie pliterek w tematach watkow.
--
TA

Data: 2017-09-09 21:15:06
Autor: Grzexs
[...]

A to niby dlaczego?

--
Grzexs

Data: 2017-09-10 09:47:47
Autor: J.F.
Dnia Sat, 9 Sep 2017 21:15:06 +0200, Grzexs napisał(a):
PS
Apeluje o nieuzywanie pliterek w tematach watkow.

A to niby dlaczego?

Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

J.

Data: 2017-09-10 09:57:35
Autor: Kamil Jońca
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
15 lat temu niekoniecznie)

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

Data: 2017-09-10 11:57:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 10 Sep 2017 09:57:35 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

15 lat temu wiele osob uzywalo Outlook Express, ktory sobie nie
radzil.

A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
wiecej i coraz lepsze.

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?

No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

J.

Data: 2017-09-10 12:05:23
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ale 15 nie było wielkim problemem mieć poprawną  obsługę pliterek.

A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
wiecej i coraz lepsze.
Czy te które powstały przestały działać?

Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
interfejsy www moga sobie nie radzic.

No i?

No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

Bzdura. Może należy całkowicie zrezygnować z pliterek, bo ktoś może użyć
komendy mail z uniksa 1971.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
You know you have a small apartment when Rice Krispies echo.

Data: 2017-10-23 03:14:35
Autor: Titus Atomicus
Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
In article <87wp577zps.fsf@alfa.kjonca>,
 kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.
Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
15 lat temu niekoniecznie)

W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro chcesz byc tak XXI wieczny.
--
TA

Data: 2017-10-23 08:27:41
Autor: Kamil Jońca
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:

> [...]

15 lat temu niekoniecznie)

W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro chcesz byc tak XXI wieczny.
A jest na to jakieś RFC? Jeśli tak, to kiedy powstało?
KJ

If there is a wrong way to do something, then someone will do it.
-- Edward A. Murphy Jr.

Data: 2017-10-23 08:56:37
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 03:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

obudź się. Od co najmniej 5-u lat jest to możliwe.
sprawdź sobie np miś.pl

--
Pete

Data: 2017-10-23 09:13:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-10-23 o 08:56, Pete pisze:
[...]

Od 14.

sprawdź sobie np miś.pl

Ale maile jeszcze nie działają, i nie wygląda, aby się to zmieniło.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-23 10:21:19
Autor: J.F.
Dnia Mon, 23 Oct 2017 08:56:37 +0200, Pete napisał(a):
[...]

To sobie zmien na taki ... i np uzywaj jako kontaktowy w bankach :-)

J.

Data: 2017-10-23 11:11:31
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 10:21, J.F. pisze:
[...]

Miało być dowcipne? Wyszło żenująco.

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

--
Pete

Data: 2017-10-23 12:37:10
Autor: J.F.
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oskbo3$q1i$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No to w koncu dzialaja takie e-maile, czy nie dzialaja ?

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

No jak nie uzywam, skoro powyzej cytuje "miś".

J.

Data: 2017-10-23 13:10:04
Autor: Pete
W dniu 2017-10-23 o 12:37, J.F. pisze:
[...]

coś się przyp... do emaila?
Jak zwykle zresztą, nie masz nic wartościowego do powiedzenia w temacie, ale chcesz zaistnieć w każdym.
Powodzenia.

A jak już zaczynasz ad personam, to po ch... ustawiasz deklarację latin 2 skoro nie używasz pliterek?

No jak nie uzywam, skoro powyzej cytuje "miś".

Wróć do szkoły podstawowej i powtórz sobie klasy 4-6. Pomoże ci zrozumieć.

EOT

--
Pete

Data: 2017-10-23 13:11:09
Autor: Pete
[...]

Wróć do szkoły podstawowej i powtórz sobie materiał z języka polskiego klasy 4-6. Pomoże ci zrozumieć.

EOT

--
Pete

--
Pete

Data: 2017-10-23 14:59:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oskiod$1b6$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ta sama zasada.
Mozna ? Mozna. To sobie uzywaj :-)

Kolega prosil o nieuzywanie pl-literek w temacie, dobrze prosil, bo to jednak czasem przeszkadza, a wy mu tu jakies argumenty ze tak bedzie nowoczesnie.

[...]

A cos uzytecznego w temacie ?
Mam skasowac latin 2 z deklaracji ?

J.

Data: 2017-10-23 06:16:36
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 23 października 2017 14:59:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Kolega prosil o nieuzywanie pl-literek w temacie, dobrze prosil, bo to jednak czasem przeszkadza, a wy mu tu jakies argumenty ze tak bedzie nowoczesnie.
Trzeba ozywać Google do czytania grup dyskusyjnych i takich problemów nie będzie. dodatkowo synchronizacja na każdym urządzeniu, brak konieczności instalowania czegokolwiek i kilka innych zalet.

Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych