Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET

Data: 2009-12-29 18:42:04
Autor: zoonnk
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Poszukiwany tani ROR z kart± debetow±, po wstepnej analizie tego co na rynku
zostały te dwa (był jeszcze Alior rozważany, ale zapowiadaj± podwyżkę opłaty za
kartę od nowego roku - więc odpadł)

Kilka płatno¶ci kart± w miesi±cu, wpływy zbliżone do ¶redniej krajowej,
Ważne:
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL (w dbnet > 400pln - trochę to
boli ale do przyjęcia)
- darmowe przelewy, zlecenia stałe, polecenia zapłaty

Obecnie jest mbank - ale brak w okolicy bankomatów darmowych dyskwalifikuje (
taka okolica)

Ważna też wygoda i prostota obsługi - osoba obłsuguj±ca jest bardzo na bakier z
IT ;)

VW daje token, DB karta hasał - smsy w mbank jednak dużo wygodniejsze. Co radzicie ?

Data: 2009-12-29 18:46:29
Autor: DM
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Kilka płatno¶ci kart± w miesi±cu, wpływy zbliżone do ¶redniej krajowej,

pisałam na grupie ostatnio: VW bank jest najlpeszy

jk

Data: 2009-12-29 18:52:03
Autor: zoonnk
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
> Kilka płatno¶ci kart± w miesi±cu, wpływy zbliżone do ¶redniej krajowej,

pisałam na grupie ostatnio: VW bank jest najlpeszy

dlaczego ?

nie mogę znale¶ć w archwium - dasz link ?

za VW przamawia do minie to że jak co¶ będzie nie tak to można go przestać
używać i nic to nie kosztuje. W DB trzeba przynakmniej raz w miesi±cu uzyć Karty.

Data: 2010-03-21 21:07:56
Autor: jerry135
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET

VWBank BYŁ najlepszy. Uwaga potencjalni klienci! Od 15.04 VWBank zmienia TOiP i np Plus Konto (rachunek oszczędno¶ciowy) będzie obci±żone dużymi opłatami za przelewy (nawet przelewy wewnętrzne :-/ ). Tego bezczelnie nie podaj± jeszcze na stronie, pewnie chc± nałapać trochę jeleni na stare, atrakcyjniejsze warunki.
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-12-29 19:23:16
Autor: mx
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL (w dbnet > 400pln - trochę to
boli ale do przyjęcia)

VW jest OK, ale to w nim bankomat free powyżej 400

Data: 2009-12-30 07:51:01
Autor: xbartx
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Dnia Tue, 29 Dec 2009 18:42:04 +0100, zoonnk napisał(a):

Poszukiwany tani ROR z kartÄ… debetowÄ…, po wstepnej analizie tego co na
rynku zostały te dwa (był jeszcze Alior rozważany, ale zapowiadają
podwyżkę opłaty za kartę od nowego roku - więc odpadł)

Kilka płatności kartą w miesiącu, wpływy zbliżone do średniej krajowej,
WaĹĽne:
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL (w dbnet > 400pln -
trochę to boli ale do przyjęcia)
- darmowe przelewy, zlecenia stałe, polecenia zapłaty

Obecnie jest mbank - ale brak w okolicy bankomatĂłw darmowych
dyskwalifikuje ( taka okolica)

Ważna też wygoda i prostota obsługi - osoba obłsugująca jest bardzo na
bakier z IT ;)

VW daje token, DB karta hasał - smsy w mbank jednak dużo wygodniejsze.

Co radzicie ?

Zostawić mbank do płatności a dołożyć dbnet do wypłaty gotówki. Na dbnet co jakiś czas przelewasz pieniądze, które sobie wypłacasz w dowolnym bankomacie (te >400pln to w VW a nie w dbnet). Masz wtedy ten komfort, że nawet jak ktoś skopiuje lub ukradnie kartę do dbnet to i tak za dużo nie podziała. --

Data: 2009-12-30 18:21:20
Autor: Mithos
xbartx pisze:
[...]

SwojÄ… drogÄ… VW Bank odpowiada idealnie na potrzeby mojego banku zapasowego.
Wszystko darmowe, a od biedy również darmowa wypłata z dowolnego bankomatu.

W zasadzie po nadchodzących Aliorowych podwyżkach to VW Bank wypada całkiem korzystnie. Za Aliorowe 5 PLN mamy tutaj 3 wypłaty (i 50 gr w kieszeni) oraz bezpłatne wszystko powyżej 400 PLN czyli jeśli ktoś wypłaca większe kwoty lub robi to sporadycznie to VW wyjdzie lepiej (taniej).

(Nie)stety wszystko wskazuje, że ja zostanę przy Aliorze, bo oprocentowany ROR (lokata nocna) i tak zwróci mi to 5 PLN, a jeszcze coś tam się uzbiera. W innych bankach ich 0% ROR + różne ograniczenia (nie wszystkie bankomaty darmowe) nie zrekompensują mi rozstania z Aliorem.

--
Mithos

Data: 2009-12-30 11:07:55
Autor: blad
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Użytkownik <zoonnk@onet.pl>
Kilka płatno¶ci kart± w miesi±cu, wpływy zbliżone do ¶redniej krajowej,
(...)
Co radzicie ?

Nordea Spektrum - 1,50 zl/mies za karte a reszte masz jak chciales
*** blad ***

Data: 2009-12-30 11:49:41
Autor: xbartx
Dnia Wed, 30 Dec 2009 11:07:55 +0100, blad napisał(a):

Nordea Spektrum - 1,50 zl/mies za karte a reszte masz jak chciales

No i jeszcze średnie wpływy na kwartał nie mniejsze niż 1500 pln, no i konto trzeba mieć minimum 1 rok*

* no chyba, że coś się zmieniło ostatnimi czasy

Data: 2009-12-30 15:36:00
Autor: blad
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
UĹĽytkownik "xbartx"
[...]

ale wplyw wynagrodzenia z pracy autor wątku dopuszczał
(sredni miesieczny wplyw ma byc 1500 zl a nie sredni na kwartal)

O tym, że takie konto trzeba miec rok, żeby zaczeła dzialac tabela oplat i prowizji nic mi nie wiadomo.
*** blad ***

Data: 2009-12-30 14:41:48
Autor: xbartx
Dnia Wed, 30 Dec 2009 15:36:00 +0100, blad napisał(a):

ale wplyw wynagrodzenia z pracy autor wątku dopuszczał (sredni
miesieczny wplyw ma byc 1500 zl a nie sredni na kwartal)

No źle się wyraziłem. Kwartalnie ma być min 1,5k pln na miesiąc

O tym, że takie konto trzeba miec rok, żeby zaczeła dzialac tabela oplat
i prowizji nic mi nie wiadomo.

Jak ja miałem konto to było w TOiP, że jeżeli zlikwiduje je przed upływem roku to coś tam będę płacił.

Data: 2009-12-30 18:13:03
Autor: blad
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
UĹĽytkownik "xbartx"
Jak ja miałem konto to było w TOiP, że jeżeli zlikwiduje je przed upływem
roku to coś tam będę płacił.

teraz jest że za zamknięcie przed upływem 3 miesięcy od otwarcia - 20 zl
ale dodatkowo jak zamykasz w pierwszym roku to zamykają kartę i za nią tez płacisz 5 zł za każdy miesiąc niewykorzystania.
Zamknięcie po miesiącu daje ci opłatę 20 zł + 11*5 zł = 75 zł
Tylko po co zamykać skoro to fajny rachunek :-)
*** blad ***

Data: 2009-12-30 12:38:14
Autor: DM
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Nordea Spektrum - 1,50 zl/mies za karte a reszte masz jak chciales

bespieczenstow sytemu jest nie porównywalny. VW ma najlepszy

jk

Data: 2009-12-30 15:37:27
Autor: blad
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Użytkownik "DM" <darek_moroz@polpopo.com>
Nordea Spektrum - 1,50 zl/mies za karte a reszte masz jak chciales

bespieczenstow sytemu jest nie porównywalny. VW ma najlepszy

Co do bezpieczeństwa to do systemu SOLO mam token blokowany hasłem a dodatkowo haslo do blokady kanału www - wiec nie s±dzę by VWbank był lepszy :-)
Mialem kiedys rachunek w VW ale po roku testowania zamknalem i nie żałuję
*** blad ***

Data: 2009-12-30 18:11:47
Autor: mx
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Mialem kiedys rachunek w VW ale po roku testowania zamknalem i nie żałuję
*** blad ***
Mialem kiedy¶ rachunek w VW ale po roku testowania nie zamkn±łem i tym bardziej nie żałuję.

***mx***

Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET