Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET

Data: 2009-12-29 18:46:29
Autor: DM
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
Kilka płatności kartą w miesiącu, wpływy zbliżone do średniej krajowej,

pisałam na grupie ostatnio: VW bank jest najlpeszy

jk

Data: 2009-12-29 18:52:03
Autor: zoonnk
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
> Kilka płatności kartą w miesiącu, wpływy zbliżone do średniej krajowej,

pisałam na grupie ostatnio: VW bank jest najlpeszy

dlaczego ?

nie mogę znaleść w archwium - dasz link ?

za VW przamawia do minie to że jak coś będzie nie tak to można go przestać
używać i nic to nie kosztuje. W DB trzeba przynakmniej raz w miesiącu uzyć Karty.

Data: 2010-03-21 21:07:56
Autor: jerry135
Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET

VWBank BYŁ najlepszy. Uwaga potencjalni klienci! Od 15.04 VWBank zmienia TOiP i np Plus Konto (rachunek oszczędnościowy) będzie obciążone dużymi opłatami za przelewy (nawet przelewy wewnętrzne :-/ ). Tego bezczelnie nie podają jeszcze na stronie, pewnie chcą nałapać trochę jeleni na stare, atrakcyjniejsze warunki.

Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET