Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

Data: 2010-12-07 20:35:42
Autor: fReLuZ
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Data: 2010-12-07 20:42:13
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-07 20:35, fReLuZ pisze:
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Data: 2010-12-07 20:43:23
Autor: fReLuZ
W dniu 2010-12-07 20:42, neoniusz pisze:
W dniu 10-12-07 20:35, fReLuZ pisze:
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma

(mowie o dzialalnosci gosp.)

Data: 2010-12-07 20:47:14
Autor: neoniusz
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
W dniu 10-12-07 20:43, fReLuZ pisze:
(mowie o dzialalnosci gosp.)

Aha, o tym nie wspomniales. O ofercie dla DG nie mam pojecia.

Data: 2010-12-08 15:10:34
Autor: Titus Atomicus
In article <idm2ok$a0e$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> wrote:

> A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma

(mowie o dzialalnosci gosp.)

A, jesli chodzi o DG, to zaloz sobie najpierw konto e-direct.
Wtedy bedziesz mial darmowy token.

TA

Data: 2010-12-07 20:55:36
Autor: mx
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Porażka? Absolutnie nie. Korzystałem kilka lat jako bank #1, aż do wprowadzenia opłat za przelewy z Plus konta i zżarciu karty przez bankomat. A w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej lokaty promocyjnej na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu do systemu transakcyjnego.

Data: 2010-12-07 22:42:56
Autor: JanKo
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
Agent mx nadaje:
w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej
lokaty promocyjnej na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu
do systemu transakcyjnego.

mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz dobrze zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz bez promocji na 5%.

Data: 2010-12-08 22:26:36
Autor: mx
"JanKo"  wrote in message news:idm9p3$762$1inews.gazeta.pl...
mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz dobrze zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz bez promocji na 5%.

Trafnie to ująłeś, ale za 1049.38 wychodzi codziennie 12 groszy, a to 4% z ogonem. Lepiej niż o/n w Aliorze, tam dopiero na 180 dni jest 5%. I łatwo wycofać jak kasa potrzebna.

Data: 2010-12-08 15:06:04
Autor: Titus Atomicus
In article <idm2a7$7ic$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> wrote:

Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Nie wiem skad te opinie.
Mam u nich rachunki od 5 czy 10 lat i jestem zadowolony.

TA

Data: 2010-12-15 12:49:53
Autor: Grzexs
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Nie jest tak najgorzej, choć ichni interfejs uznałbym za dość egzotyczny - milion opcji przydamisiowych na każdym ekranie.
--
Grzexs

Data: 2010-12-16 13:36:58
Autor: witrak()
Grzexs wrote:
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Nie jest tak najgorzej, choæ ichni interfejs uzna³bym za do¶æ
egzotyczny - milion opcji przydamisiowych na ka¿dym ekranie.

Za to mniej (du¿o mniej) zmian stron. Poza tym - mo¿na nie klikaæ,
nie to co jest (by³o) w Lukasie...

witrak()

Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?