Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

Data: 2010-12-07 20:42:13
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-07 20:35, fReLuZ pisze:
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Data: 2010-12-07 20:43:23
Autor: fReLuZ
W dniu 2010-12-07 20:42, neoniusz pisze:
W dniu 10-12-07 20:35, fReLuZ pisze:
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma

(mowie o dzialalnosci gosp.)

Data: 2010-12-07 20:47:14
Autor: neoniusz
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
W dniu 10-12-07 20:43, fReLuZ pisze:
(mowie o dzialalnosci gosp.)

Aha, o tym nie wspomniales. O ofercie dla DG nie mam pojecia.

Data: 2010-12-08 15:10:34
Autor: Titus Atomicus
In article <idm2ok$a0e$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> wrote:

> A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma

(mowie o dzialalnosci gosp.)

A, jesli chodzi o DG, to zaloz sobie najpierw konto e-direct.
Wtedy bedziesz mial darmowy token.

TA

Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?