Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

Data: 2010-12-07 20:55:36
Autor: mx
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

Porażka? Absolutnie nie. Korzystałem kilka lat jako bank #1, aż do wprowadzenia opłat za przelewy z Plus konta i zżarciu karty przez bankomat. A w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej lokaty promocyjnej na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu do systemu transakcyjnego.

Data: 2010-12-07 22:42:56
Autor: JanKo
Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
Agent mx nadaje:
w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej
lokaty promocyjnej na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu
do systemu transakcyjnego.

mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz dobrze zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz bez promocji na 5%.

Data: 2010-12-08 22:26:36
Autor: mx
"JanKo"  wrote in message news:idm9p3$762$1inews.gazeta.pl...
mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz dobrze zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz bez promocji na 5%.

Trafnie to ująłeś, ale za 1049.38 wychodzi codziennie 12 groszy, a to 4% z ogonem. Lepiej niż o/n w Aliorze, tam dopiero na 180 dni jest 5%. I łatwo wycofać jak kasa potrzebna.

Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?