Volkswagen Jetta 2015 - cyfra na wyświetlaczu

Data: 2018-11-08 12:16:53
Autor: Marek
Volkswagen Jetta 2015 - cyfra na wyświetlaczu
Witajcie zmotoryzowani,

co oznacza cyfra "1" w prawym górnym rogu wyświetlacza w Volkswagenie Jetta:

https://www.michaelkiaofgroton.com/inventoryphotos/1065/3vwd17aj5fm281715/ip/20.jpg

lub cyfra "2":

https://www.primevwsaco.com/inventoryphotos/4389/3vwd17aj0fm292685/ip/3.jpg

Nie jest to wyświetlacz mojego auta, ale bardzo podobny, więc cyfra pewnie ma to samo
znaczenie. Dodam, że nie jest to aktualnie ustawiony bieg, gdyż bieg jest wyświetlany
w innym miejscu. W instrukcji obsługi auta nie znalazłem informacji o znaczeniu tej cyfry.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-11-08 13:09:52
Autor: kosmos
W dniu 2018-11-08 o 12:16, Marek pisze:
[...]

W amerykańskiej instrukcji znalazłem coś takiego:
"Some basic menus and MFI menus have 2 automatic memories: 1 - single trip memory and 2 -
total trip memory. The number of the trip memory is shown at the upper right of the display, if applicable."
Czyli to numer zapamiętanej trasy.

Data: 2018-11-08 13:48:59
Autor: Marek
W dniu 2018-11-08 o 13:09, kosmos pisze:
[...]

Wielkie dzięki za naprowadzenie. :-)

--
Pzdr.
Marek

Volkswagen Jetta 2015 - cyfra na wyświetlaczu