Volkswagen Touran

Data: 2015-03-26 10:06:21
Autor: mz
Volkswagen Touran
Witam
Zastanawiam się nad zmianą samochodu. Wybór padł między innymi na Volkswagen Touran.
Jaki silnik (z benzynowych) polecacie do niego ?
Na allegro widzę zazwyczaj silniki 1,4l (naczytałem się, że bywają awaryjne) i 1,2l - o tych nie wiem za wiele ale z tego co piszą inni użytkownicy to raczej nie narzekają i samochód daje radę.
A co wy sądzicie o tych silnikach, co polecacie ?

Data: 2015-03-27 07:03:57
Autor: Pszemol
Volkswagen Touran
"mz" <lapaczspam@wp.pl> wrote in message news:5513cc0a$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Narzekają bardzo na awaryjność tego auta.

Data: 2015-03-27 13:07:56
Autor: Endriu
Volkswagen Touran

Narzekają bardzo na awaryjność tego auta.

Jakieś szczegóły ?.

Endriu

Data: 2015-03-30 06:07:51
Autor: Pszemol
Volkswagen Touran
"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:mf3h6u$5qp$1usenet.news.interia.pl...
Narzekają bardzo na awaryjność tego auta.

Jakieś szczegóły ?.

google twoim przyjacielem

Data: 2015-03-30 13:44:30
Autor: mz
Volkswagen Touran

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mfbaoi$n5e$1@dont-email.me...

"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message
Narzekają bardzo na awaryjność tego auta.

Jakieś szczegóły ?.

google twoim przyjacielem

Może twoim jest bardziej niż moim bo mi wywalało głównie informację o silniku 1,4 o 1,2 nie znalazłem zbyt dużo o jego awaryjności.
Dlatego pytam na forum - może ktoś miał doczynienia z tym autem i takimi silnikami.

Data: 2015-03-31 18:11:36
Autor: Endriu
Volkswagen Touran

google twoim przyjacielem