Volvo

Data: 2010-03-29 12:49:25
Autor: J.F.
Volvo
On Mon, 29 Mar 2010 08:57:05 +0200,  Rafał Wi¶niewski wrote:
GEELY PRZEJMIE PRODUKCJĘ OD FORDA
Chińska firma Geely przejmie produkcję samochodów osobowych Volvo od koncernu Forda - wynika z umowy podpisanej w fabryce pod Goeteborgiem. Pełnoprawnym wła¶cicielem marki Volvo Chińczycy maj± stać się do końca czerwca 2010 roku.

marki i fabryki jak rozumiem ?

Co by nie mowic - Ford ma klopoty finansowe, a Chinczycy nadmiar
amerykanskich obligacji, widac nadszedl czas ucieczki od
bezwartosciowych papierow :-)

J.

Data: 2010-03-29 21:46:04
Autor: Irek N.
Volvo
Co by nie mowic - Ford ma klopoty finansowe, a Chinczycy nadmiar
amerykanskich obligacji, widac nadszedl czas ucieczki od
bezwartosciowych papierow :-)

Wiesz, żeby się nie okazało, że maj± jak Bill G. - tylko na papierze ;)

Na poważnie, strasznie ale to strasznie jestem ciekaw cen volvo powiedzmy w 2015r. O ile marka kojarzy się z bezpieczeństwem, o tyle przyszły wła¶ciciel z bylejako¶ci±. Zanim zmieni± swój wizerunek może się okazać że marka volvo przepadła.

__
Pzd, Irek.N.

Data: 2010-03-29 21:32:14
Autor: Zbylut
Volvo
Irek N. napisal(a):

Na poważnie, strasznie ale to strasznie jestem ciekaw cen volvo powiedzmy w 2015r. O ile marka kojarzy się z bezpieczeństwem, o tyle przyszły właściciel z bylejakością. Zanim zmienią swój wizerunek może się okazać że marka volvo przepadła.

myślę, że chińczycy chcą produkować na swój rynek przy użyciu fabryk
zbudowanych w chinach, a resztę świata zostawić tak jak jest. Jeśli chodzi o markę: ten zakup to dla Geely 30% udziałów w marce, są
jeszcze ciężarówki volvo, autobusy itd, a chińczyk kupił tylko osobówki.

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-03-29 23:47:07
Autor: Artur Maśląg
Volvo
Zbylut pisze:
Irek N. napisal(a):

[...]

Produkcja osobowych Volvo od dawna była do odstrzału. Chińczycy
wiedzieli co robiÄ… - te nie chodzi o same samochody, chodzi o patenty.

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2010-03-30 10:26:31
Autor: Ghost
Volvo

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hor754$qp8$1inews.gazeta.pl...
Zbylut pisze:
Irek N. napisal(a):

[...]

Dokladnie, dobrze wiedza, ze dojscie do wynikow kosztuje czas i pieniadze. A tu ciach - jest marka mniej lub bardziej zyskowna, byle sie jakos utrzymala na rynku, a my sobie zbudujemy wlasna w oparciu o. Caly swiat wie jakie oni teraz samochody robia i raczej nie maja szans na sprzedaz tego dziadostwa gdziekolewiek poza Panstwem Srodka.

Data: 2010-03-30 11:54:53
Autor: J.F.
Volvo
On Tue, 30 Mar 2010 10:26:31 +0200,  Ghost wrote:
Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomo¶ci
Produkcja osobowych Volvo od dawna była do odstrzału.Chińczycy

Wcale nie byla. Volvo po prostu realnie ocenilo rynek, za malo
sprzedaja samochodow w ogole zeby sie moc utrzymac z kosztami
rozwojowymi w przyszlosci.
Wiec sprzedali czesc "osobowa" temu kto dal wiecej - Fordowi.
I juz sie koszta R&D podziela na wieksza ilosc aut.

wiedzieli co robi± - te nie chodzi o same samochody, chodzi o patenty.

Dokladnie, dobrze wiedza, ze dojscie do wynikow kosztuje czas i pieniadze. A tu ciach - jest marka mniej lub bardziej zyskowna, byle sie jakos utrzymala na rynku, a my sobie zbudujemy wlasna w oparciu o.

Hm, przyklad Daewoo pokazuje ze technologie mozna kupic, a marke
zbudowac. Daewoo co prawda zle skonczyl, ale to nie tylko wina zlych
samochodow.

J.

Data: 2010-03-30 12:29:29
Autor: Ghost
Volvo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k5i3r5hipf5f575gov3ls7td2aqn82mvvg4ax.com...
[...]

Taaa...

Data: 2010-03-30 11:10:12
Autor: J.F.
Volvo
On Mon, 29 Mar 2010 21:46:04 +0200,  Irek N. wrote:
[...]

Ja mysle ze to zawsze bedzie "Volvo", a Geely nawet nie bedzie sie
pchala klientowi na oczy. Chociac kto wie, patrz np Lenovo.

Jeszcze mozna podkreslac "made in Sweden" .. choc nie wiem jakie tu
plany, moze wkrotce beda tez "made in China". No i ososbna kwestia na ile sa w stanie utrzymac rozwoj produktow -
Volvo juz 10 lat temu samo ocenilo ze nie ma szans. Ale kto wie, moze
maja w planach kilkukrotne zwiekszenie produkcji, chinski rynek duzy.

Przyzwyczajcie sie do benzyny po 10 zl :-)

J.

Data: 2010-03-30 12:53:03
Autor: Waldek Godel
Volvo
Dnia Tue, 30 Mar 2010 11:10:12 +0200, J.F. napisał(a):

Ja mysle ze to zawsze bedzie "Volvo", a Geely nawet nie bedzie sie
pchala klientowi na oczy. Chociac kto wie, patrz np Lenovo.

Jeżeli teraz jest, to wci±ż będzie.
Volvo to było synonimem bezpieczeństwa w czasach 244, no może jeszcze 940.
Ale teraz to s± normalne Fordy produkowane przez księgowych w masakrycznych
cenach dla frajerów którzy jeszcze wierz± w legendę firmy. Stare Volvo były
tak brzydkie, że aż piękne. Aktualne s± kompletnie bezpłciowe, bez pomysłu, bez sensu, bez wygl±du.
Byle tylko skasować duż± kasę za znaczek Volvo.
A skoro ludzie przepłacaj± i to kupuj± - znaczy, że kult jest silny i wci±ż
będ± kupowali.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-30 15:21:05
Autor: J.F.
Volvo
On Tue, 30 Mar 2010 12:53:03 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

A IBM to byl synonim komputera przez ostatnich 30 lat.
I co ? I prawo uzywania tej marki Lenovo spuscilo do kibelka.

J.

Data: 2010-03-30 14:49:15
Autor: Waldek Godel
Volvo
Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:21:05 +0200, J.F. napisał(a):

A IBM to byl synonim komputera przez ostatnich 30 lat.
I co ? I prawo uzywania tej marki Lenovo spuscilo do kibelka.

WeĽ się nie o¶mieszaj, dostali prawo używania marki na okre¶lony czas,
który już się skończył. IBM wci±ż produkuje komputery, zrezygnowali tylko z laptopów i tanich
desktopów. Co to w ogóle ma do rzeczy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-03-30 17:16:53
Autor: J.F.
Volvo
On Tue, 30 Mar 2010 14:49:15 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

Bardziej zorientowani twierdza ze zrezygnowali na rok przed terminem.

IBM wci±ż produkuje komputery, zrezygnowali tylko z laptopów i tanich
desktopów. Co to w ogóle ma do rzeczy?

Ma do rzeczy tyle ze nie wiadomo jakie sa zamiary Chinczykow, i kto
wie jakie bedzie najbezpieczniejsze auto za 5 lat. Geely made in Sweden ? :-)

J.

Data: 2010-03-30 21:13:11
Autor: Ghost
Volvo

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:eo7abxj2wzin.dlglepper.institute.com...
[...]

Jakie modele Volvo i Forda porownywales?

tak brzydkie, że aż piękne.
Aktualne s± kompletnie bezpłciowe, bez pomysłu, bez sensu, bez wygl±du.

A mnie sie podobaja.

Volvo