Volvo S40 -- blokowanie pochylania oparć tylnych siedzeń

Data: 2009-04-10 00:43:06
Autor: Michal
Volvo S40 -- blokowanie pochylania oparć tylnych siedzeń
Czy można jakoś zablokować wchodzenie do bagażnika poprzez
drzwi wejściowe samochodu, od strony kabiny? Chodzi mi o to,
aby udaremnić wchodzenie do bagażnika poprzez drzwi, które
można łatwo otworzyć poprzez wybicie szyby w drzwiach.

A może moje obawy są niepotrzebne? Może do bagażnika
można wejść równie łatwo bez wybijania szyby w drzwiach?

w vw bora jest zameczek i mozna zamknac od kabiny mozliwosc
skladania oparc tylnej kanapy :)

Volvo S40 -- blokowanie pochylania oparć tylnych siedzeń