Volvo S40, karoseria kopie pradem

Data: 2012-03-31 21:45:45
Autor: JohnyK
Volvo S40, karoseria kopie pradem
furi wrote:

Witam grupe
Mam maly problem z Volvo s40 14 2001 rok. Od jakis 2 tygodni za kazdym
razem jak wysiadam z samochodu i chwytam za drzwi zeby je zamknac kopie
mnie prad. Na poczatku myslalem ze to ubranie sie elektryzuje ale w
kilku roznych jezdzilem i caly czas to samo. Czasem te trzepniecia
bardziej przypominaja dotkniecie "pastucha" niz iskre z
naelektryzowanego swetra.
Poza tym silnik dziala normalnie, nie ma objawow przebicia z ukladu
zaplonowego
Czym to moze byc spowodowane?
Cz to mozliwe zeby bylo gdzies przebicie z ukladu zaplonowego ktore
jakos elektryzuje samochod, a jednoczesnie nie zakluca pracy silnika?
pozdrawiam
furi

Hm, ja tak miałem, jak silnik "stracił" masę (taki szeroki, gruby kabel, mocowany pod spodem pod silnik z jednej strony i pod podłogę z drugiej).
--
JK

Volvo S40, karoseria kopie pradem