Volvo V 70 2,5 i gaz

Data: 2010-03-01 13:49:06
Autor: Katanka
Volvo V 70 2,5 i gaz
Użytkownik wrote:

koszty lpg to:
1. montaż około 4 500zł
2. przegląd )zdaje się co 15tyś) 6 przeglądów, po 200zł = 1200zł
3. koszt holowania w przypadku złapania "gumy" (jedno rocznie)
2*150zł = 300zł
4. trudno policzyć koszt zatankowania paliwa (bo też potrzeba na
starcie) - załóżmy, że 500zł.
razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi
to 5 500zł - myślicie, że warto?

Dla takiej kwoty rozłozonej na dwa lata kompletnie nie warto :(

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-01 13:53:47
Autor: loto
Volvo V 70 2,5 i gaz
Użytkownik wrote:

> [...]
> to 5 500zł - myślicie, że warto?

Dla takiej kwoty rozłozonej na dwa lata kompletnie nie warto :(

Dziękuję - a dla jakiej - wg. Ciebie warto?
Wystarczy, że się gdzieś rypnę w obliczeniach - np.

PB 95 będzie paliło nie 11 litrów tylko 12 litrów (80% jazdy to miasto) i to po
4,50 a gazu nie 15 litrów tylko 14  i instalacja nie 4,500 tylko 3,500 i już
wychodzi 13 tyś do przodu.

Data: 2010-03-01 15:56:47
Autor: Katanka
Volvo V 70 2,5 i gaz
Użytkownik wrote:

Dziękuję - a dla jakiej - wg. Ciebie warto?

Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i może bym się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(

Data: 2010-03-01 16:07:56
Autor: krzysiek82
Volvo V 70 2,5 i gaz
Katanka pisze:
Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i może bym się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(

fakt trochę wali, czasami czuć bardziej czasami mniej zależy pewnie jak się mieszankę ustawi.

--
krzysiek82

Volvo V 70 2,5 i gaz