|
Data: 2010-03-01 13:51:15 |
Autor: Lewis |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
witam,
Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
w grę)
Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
(oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
|
|
|
Data: 2010-03-01 13:58:28 |
Autor: loto |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
> witam,
> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
> w grę)
> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
> czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
> litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
--
a ile PB pali?
Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na poziomie 12 a
LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
--
|
|
|
Data: 2010-03-01 14:01:15 |
Autor: Lewis |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000016f.4b8bb9f4newsgate.onet.pl...
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
witam,
Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
w grę)
Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
(oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
1-2litry LPG więcej maksymalnie.
--
a ile PB pali?
Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
|
|
|
Data: 2010-03-01 14:04:00 |
Autor: loto |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000016f.4b8bb9f4newsgate.onet.pl...
>> Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
>>> witam,
>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
>>> w grę)
>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
>> -- > a ile PB pali?
> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
-- Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
zakładałeś? Zastanawiam się nad:
http://www.godula.pl/
tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa
Zastanawiam się nad
--
|
|
|
Data: 2010-03-01 15:06:20 |
Autor: Lewis |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000171.4b8bbb40newsgate.onet.pl...
Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
zakładałeś? Zastanawiam się nad:
http://www.godula.pl/
Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;).
|
|
|
Data: 2010-03-01 15:08:37 |
Autor: loto |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000171.4b8bbb40newsgate.onet.pl...
> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> http://www.godula.pl/
Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią
-- Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;).
Dziękuję bardzo.
--
|
|
|
Data: 2010-03-01 15:30:40 |
Autor: Lewis |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmghl8$jor$1news.onet.pl...
Użytkownik <loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000171.4b8bbb40newsgate.onet.pl...
Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
zakładałeś? Zastanawiam się nad:
http://www.godula.pl/
Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś
podobnego silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach
czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej
2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią
God damn it... ohh... I, I mean Allah damn it! Chodzi oczywiście o RPM nie kRPM zapędziłem się :)
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
|
|
Data: 2010-03-01 15:08:44 |
Autor: sebakrk |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
W dniu 2010-03-01 14:04, loto@poczta.onet.pl pisze:
Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.0000016f.4b8bb9f4newsgate.onet.pl...
Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
witam,
Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
w grę)
Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
(oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
1-2litry LPG więcej maksymalnie.
--
a ile PB pali?
Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
zakładałeś? Zastanawiam się nad:
http://www.godula.pl/
No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
pozdr Seba
|
|
Data: 2010-03-01 15:13:25 |
Autor: loto |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
W dniu 2010-03-01 14:04, loto@poczta.onet.pl pisze:
>> Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:3461.0000016f.4b8bb9f4newsgate.onet.pl...
>>>> Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>>> news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
>>>>> witam,
>>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
>>>>> w grę)
>>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
>>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
>>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
>>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
>>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
>>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
>>>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
>>>> --
>>> a ile PB pali?
>>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
>>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
>>
>> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
>> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
>> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
>> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
>>
>>
>> --
>> Pozdrawiam
>> Lewis
>> Hornet PC 41 na sprzedaż
>> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
>> dB Race: 145,5 dB ;)
>>
>
> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> http://www.godula.pl/
>
No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
pozdr Seba
Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
"tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa"
co to zmienia?
--
|
|
|
Data: 2010-03-01 16:11:04 |
Autor: Krzysztof 45 |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
loto@poczta.onet.pl napisał(a):
W dniu 2010-03-01 14:04, loto@poczta.onet.pl pisze:
Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.0000016f.4b8bb9f4newsgate.onet.pl...
Użytkownik<loto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.0000016c.4b8bb640newsgate.onet.pl...
witam,
Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
w grę)
Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
(oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
1-2litry LPG więcej maksymalnie.
--
a ile PB pali?
Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
zakładałeś? Zastanawiam się nad:
http://www.godula.pl/
No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
pozdr Seba
Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
"tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa"
co to zmienia?
Chłopie, zobacz jak to wygląda. Tnij zbędne cytaty i sygnatury.
--
Krzysiek
|
|
|
Data: 2010-03-01 19:40:36 |
Autor: Bydlę |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
ładnie kręciło do 6700krpm.
Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
Fajny silnik.
Wankle się chowają.
--
Bydlę
|
|
Data: 2010-03-02 00:38:49 |
Autor: Lewis |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
|
|
|
Data: 2010-03-02 11:03:27 |
Autor: Bydlę |
Volvo V 70 2,5 i gaz |
On 2010-03-02 00:38:49 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hmh1n4$sjf$1inews.gazeta.pl...
On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
ładnie kręciło do 6700krpm.
Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
Fajny silnik.
Wankle się chowają.
Przeciez sprostowałem już tą pomyłkę w poście z godziny 15:30.
No i?
Bo odpisałem na tę wiadomość.
(inna rzecz, że pisanie tysięcy sprawia olbrzymie problemy - zwłaszcza ludziom techniki; albo nieistniejące "tyś", albo dodawanie tys. po pełnej liczbie)
I, by ci nie było przykro, odpisując o 11.03 wiem już, że poźniej poprawiłeś w wiadomości, której jeszcze nie czytałem.
--
Bydlę
|
|