Volvo V 70 2,5 i gaz

Data: 2010-03-01 14:07:35
Autor: paranoix
Volvo V 70 2,5 i gaz
W dniu 2010-03-01 13:42, loto@poczta.onet.pl pisze:
witam,

Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi w grę)

Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej (oczywiście
w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....

czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?

Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.

Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
litrów/100km (czy to dobre założenia?)

przez dwa lata (80k km):
- benzyny muszę zalać 8 800 litrów co daje (po dzisiejszym "kursie") 38k zł
- lpg muszę "wlać" 12 000 litrów co daje 26k zł
(różnica 12 tyś zł)

Pamiętaj, że przy LPG również zużywasz benzynę na rozruch. W zależności od charakteru użytkownia i pory roku  będsie pwenie z 1l/100 km średnio.

Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.

Data: 2010-03-01 14:23:55
Autor: loto
Volvo V 70 2,5 i gaz
> [...]

Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.

Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co
roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
kupię 2006-2005 rok.

Data: 2010-03-01 14:39:26
Autor: paranoix
Volvo V 70 2,5 i gaz

[...]

Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.

roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
kupię 2006-2005 rok.

Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś na początku. Jeśli są już wliczone to ok.

Data: 2010-03-01 14:45:19
Autor: loto
Volvo V 70 2,5 i gaz

> [...]

Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś na początku. Jeśli są już wliczone to ok.

Tak - 100zł przegląd instalacji + 50zł dodatkowych kosztów podczas "rocznego".
Mogłem to rozpisać. Tak czy siak  5 500 zł to dużo a jak wyjdzie 13 000 to już
masakra.

--

Volvo V 70 2,5 i gaz