Data: 2010-03-01 15:50:57 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Volvo V 70 2,5 i gaz | |
loto@poczta.onet.pl pisze:
witam, W 850 montowali do tego silnika instalacje w fabryce. Silnik sie swietnie gazuje. Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat. Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l a w trasie 11,5l LPG koszty lpg to: Za 3-3,5 tys zalozysz do tego silnika dobra sekwencje 2. przegląd )zdaje się co 15tyś) 6 przeglądów, po 200zł = 1200zł Przeglad 160zl. 3. koszt holowania w przypadku złapania "gumy" (jedno rocznie) 2*150zł = 300zł Nie mozesz wozic kola? :) 4. trudno policzyć koszt zatankowania paliwa (bo też potrzeba na starcie) - Bedzie Ci cos tam palilo na rozruch benzyny, ale ten silnik szybko sie nagrzewa wiec nie powinny to byc spore kwoty. |
|
Data: 2010-03-02 17:59:14 | |
Autor: V-Tec | |
Volvo V 70 2,5 i gaz | |
Grzegorz Prędki pisze:
[..] Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l a w trasie 11,5l LPG nasze 850 paliło 14,5l gazu w mieście, 10-12 w trasie (instaloacja 2. gen.). też słyszałem, że ten silnik się dobrze gazuje, zresztą u nas nie było większych problemów z nią. Polecam oczywiście coś lepszego założyć, teraz ceny są niższe niż kiedyś. -- pozdr, W. |
|