Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Data: 2009-09-28 18:56:08
Autor: Normanex
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Witam
Czy na VOLVO V50 2.0D  z 2006 r przebieg w wysokości 247kkm to duzo czy nie? Auto sprowadzone z Belgi.
 Czego sie można spodziewac w zawieszeniu i po silniku przy takim przebiegu [auto serwisowane u dealeraVolvo- wpisy w książce serwissowej]
Mam ochote na niego  lecz ten przebieg.

Data: 2009-09-28 18:21:20
Autor: RadekNet
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:
[...]

Brawo - za znalezienie auta z oryginalnym przebiegiem. Jakbys go kupowal w Polsce pewnie mialby 147 tys. Moze 6 tys km miesiecznie to nie malo, ale "kto kupuje diesla, zeby nim jezdzic do kosciola w niedziele"?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2009-09-28 19:29:38
Autor: Normanex
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Użytkownik "RadekNet" <radeknet@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości news:h9qrao$pil$1news.onet.pl...
Brawo - za znalezienie auta z oryginalnym przebiegiem. Jakbys go kupowal w Polsce pewnie mialby 147 tys.
Jak go nie kupię to pewnie za dwa tygodnie sie zrobi z 247tys te 147 tys.

Data: 2009-09-28 18:53:16
Autor: RadekNet
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:

[...]

Dla tego za rada kolegow lepiej go nie kupuj tylko za 2 tygodnie poszukaj na allegro. Bedziesz mial lepsze samopoczucie ;)

A na powaznie - nie znam tego modelu, ale wydaje mi sie, ze wycieczka do stacji diagnostycznej wiele wyjasni.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2009-09-28 19:09:46
Autor: Pan Piskorz
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Mam ochote na niego  lecz ten przebieg.

ktoś miał zezłomować,
ale sprzedał Polakowi,

IMHO być może, jako auto używane, jest to ciekawa propozycja,
ale powinieneś zapomnieć o badaniu wad i zalet tego modelu,
używaj jak się udaje,
auto swoje życie już przeżyło,
co się z nim dzieje i będzie działo jest sprawą indywidualego hobby

P.

Data: 2009-09-28 19:24:36
Autor: Normanex
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

IMHO być może, jako auto używane, jest to ciekawa propozycja,
ale powinieneś zapomnieć o badaniu wad i zalet tego modelu,
używaj jak się udaje,
auto swoje życie już przeżyło,
Czyli co dać se spokój?

co się z nim dzieje i będzie działo jest sprawą indywidualego hobby

Możesz rozwinąć

Data: 2009-09-28 19:24:57
Autor: kamil d
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:
Mam ochote na niego  lecz ten przebieg.

Olej go, na Allegro znajdziesz takiego z 3x mniejszym przebiegiem.

;)

--
kamil d
red 206

Data: 2009-09-28 19:35:19
Autor: kuba_g
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:
Czy na VOLVO V50 2.0D  z 2006 r przebieg w wysokości 247kkm to duzo czy nie? Auto sprowadzone z Belgi.

Novotex? ZTCP silnik w tej V50 był wymieniany i ma "dopiero" 20kkm. Wymiana oczywiście w ASO.

P.S. 247 kkm to mimo wszystko niewiele, zwłaszcza jeśli auto było prawidłowo obsługiwane przez ASO.

--
Pozdr, Kuba
GG: 30014

Data: 2009-09-28 19:42:43
Autor: Normanex
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Użytkownik "kuba_g" <no@spam.net> napisał w wiadomości news:h9qs4r$5ut$1news2.ipartners.pl...
Normanex pisze:
Czy na VOLVO V50 2.0D  z 2006 r przebieg w wysokości 247kkm to duzo czy nie? Auto sprowadzone z Belgi.

Novotex? ZTCP silnik w tej V50 był wymieniany i ma "dopiero" 20kkm. Wymiana oczywiście w ASO.
Skąd możesz pamiętać (wiedzieć) ze w tym aucie silnik był wymieniany

P.S. 247 kkm to mimo wszystko niewiele, zwłaszcza jeśli auto było prawidłowo obsługiwane przez ASO.
A jak z zawieszeniem??

Data: 2009-09-28 19:48:07
Autor: kuba_g
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:

> Skąd możesz pamiętać (wiedzieć) ze w tym aucie silnik był wymieniany

Jeżeli to Novotex, lub okolice Kępna, to niedawno (jakiś miesiąc temu) było ogłoszenie o takim aucie z taką adnotacją. V50, kolor szary metalic jeśli dobrze pamiętam.

> A jak z zawieszeniem??

Tam jest zawieszenie z focusa II więc ewentualny serwis nie będzie specjalnie drogi. Oczywiście skalkuluj sobie w zakupie wymianę wahaczy i amortyzatorów.

Data: 2009-09-28 19:49:19
Autor: kuba_g
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
kuba_g pisze:
Jeżeli to Novotex, lub okolice Kępna, to niedawno (jakiś miesiąc temu) było ogłoszenie o takim aucie z taką adnotacją. V50, kolor szary metalic jeśli dobrze pamiętam.

Zapomniałem dodać. Wersja 2.0D

Data: 2009-09-28 19:59:30
Autor: Normanex
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Użytkownik "kuba_g" <no@spam.net> napisał w wiadomości news:h9qsv3$68u$2news2.ipartners.pl...
kuba_g pisze:
Jeżeli to Novotex, lub okolice Kępna, to niedawno (jakiś miesiąc temu) było ogłoszenie o takim aucie z taką adnotacją. V50, kolor szary metalic jeśli dobrze pamiętam.

Zapomniałem dodać. Wersja 2.0D
Dokładnie szary metalik i 2.0D tylko ze auto jest na belgijskich blachach i w ksiażce serwisowej nic niema o wymianie silnika.
Ponadto auto nie jest w Kepnie więc to chyba nie to

Data: 2009-09-28 20:08:48
Autor: kuba_g
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Normanex pisze:
Dokładnie szary metalik i 2.0D tylko ze auto jest na belgijskich blachach i w ksiażce serwisowej nic niema o wymianie silnika.
Ponadto auto nie jest w Kepnie więc to chyba nie to

Hmm... dziwny zbieg okoliczności. Novotex wozi auta właśnie z Belgii z ASO. Model, kolor, marka, silnik i przebieg się zgadzają. Opis jakby również. Może Novotex sprzedał to auto dalej i ktoś próbuje upłynnić jeszcze raz bez rejestrowania w PL? Wygooglaj sobie Novotex i zadzwoń do nich. Zweryfikujesz sobie nr tablic belgijskich. Na 99% jestem przekonany, że mieli takie auto jakiś czas temu i w ogłoszeniu stało, że motor był wymieniany (utkwiło mi to w pamięci).

Data: 2009-09-28 14:03:39
Autor: koziel
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Zainteresowala mnie ta firma "Novotex", ponizej masz linki co  na
szybkiego mi goglarka wynalazla ;)

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,95072844,95072844,prosze_o_opinie_nt_komisu_Novotex_w_Bralinie.html

http://bezwypadkowe.net/f931/volvo-v50-2006-63-640-bralin-wielkopolskie-12586/

Moze opinie nie sa wiarygodne, ale gdybym mial do pokonania jakas
dalsza trase w celu obejrzenia auta, wolalbym nie narazac sie na
znaczace koszty.

A moze poszukaj sam w Niemczech przez strony internetowe, znajomych
itp??

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2009-09-28 23:22:59
Autor: kuba_g
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
koziel pisze:
[...]

No to dla potomnych dodam, że kupiłem tam 3 poprzednie swoje Volva. Wielu znajomych również. Wszyscy są w zasadzie zadowoleni z poczynionych zakupów (a były to modele od Volvo 440 po nowe XC60). Oczywiście nawet Novotex wpadają się wpadki, ale nie muszę chyba przypominać, że zajmują się przede wszystkim sprzedażą używanych aut. Po prostu zalecam zwyczajną ostrożność.

Podsumowując - polecam mimo wpadek.

Data: 2009-09-28 15:03:38
Autor: koziel
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Oczywiscie :) wcale nie neguje tego, iz Ty i Twoi Znajomi, dobrze
wybraliscie :) Starajac sie jakos pomoc zainteresowanemu koledze,
przytoczylem te powyzsze linki. Coz, wybor nalezy do Normanex'a :)  ze
swojej strony zycze powodzenia w wyborze i owocnego zakupu.

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2009-09-29 08:21:01
Autor: CeSaR
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
swojej strony zycze powodzenia w wyborze i owocnego zakupu.

Jedno co o samochodach w tym komisie mozna powiedziec to fakt, ze ktos duzo serca wklada w przygotowanie tych samochodów do handlu.

pzdr

Data: 2009-09-29 09:13:44
Autor: yaro
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Jedno co o samochodach w tym komisie mozna powiedziec to fakt, ze ktos duzo serca wklada w przygotowanie tych samochodów do handlu.

Pewnie kocha samochody ;-D

--
yaro

Data: 2009-09-29 09:31:02
Autor: CeSaR
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
duzo serca wklada w przygotowanie tych samochodów do handlu.

Pewnie kocha samochody ;-D

Pewnie tak. I zna zasade ze kupuje sie oczami :-)
Np takie S70 z 98r - jest odpicowane fest. Albo fotograf dobry :-)

Data: 2009-09-28 23:03:28
Autor: _Krysek
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Użytkownik kuba_g napisał:
Normanex pisze:
[...]

Był taki w Novotex -ie już nie ma na stronie,
coś było że nowy silnik wymieniany w ASO 20tyś cały samochód 240tyś

A mój był z Włoch nie z Belgii :-)

--
_Krysek

Data: 2009-09-29 07:55:16
Autor: eolWYTNIJTO
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
[...]
Nie wiem jak późniejsze Volvo. Moje (V850 20V 1996) ma już 280K i nie mam
żadnych problemów, ani z zawieszeniem, ani z silnikiem. Zrobiłem tym samochodem
już ok 130 kkm i jedyną naprawą była wymiana chłodnicy.
Pozdrawiam
eol

Data: 2009-09-29 11:32:03
Autor: Jacek Bronowski
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Nie wiem jak późniejsze Volvo. Moje (V850 20V 1996) ma już 280K i nie mam
żadnych problemów, ani z zawieszeniem, ani z silnikiem. Zrobiłem tym samochodem
już ok 130 kkm i jedyną naprawą była wymiana chłodnicy.

Tyle, ze mniejsze volviaczki (40, 50) z ostatnich lat to juz troche inna bajka niz duze (60, 70, 80) i starsze.
W 40-tkach (i 50-tkach) jest juz od paru ladnych lat wiecej forda niz volvo. Nie zebym kategorycznie twierdzil, ze to zle - ale poprostu trudno to porownac.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl