Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]

Data: 2009-09-29 07:55:16
Autor: eolWYTNIJTO
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Witam
Czy na VOLVO V50 2.0D  z 2006 r przebieg w wysokości 247kkm to duzo czy nie? Auto sprowadzone z Belgi.
 Czego sie można spodziewac w zawieszeniu i po silniku przy takim przebiegu [auto serwisowane u dealeraVolvo- wpisy w książce serwissowej]
Mam ochote na niego  lecz ten przebieg.
Nie wiem jak późniejsze Volvo. Moje (V850 20V 1996) ma już 280K i nie mam
żadnych problemów, ani z zawieszeniem, ani z silnikiem. Zrobiłem tym samochodem
już ok 130 kkm i jedyną naprawą była wymiana chłodnicy.
Pozdrawiam
eol

Data: 2009-09-29 11:32:03
Autor: Jacek Bronowski
Volvo V50 [PRZEBIEG 247kkm]
Nie wiem jak późniejsze Volvo. Moje (V850 20V 1996) ma już 280K i nie mam
żadnych problemów, ani z zawieszeniem, ani z silnikiem. Zrobiłem tym samochodem
już ok 130 kkm i jedyną naprawą była wymiana chłodnicy.

Tyle, ze mniejsze volviaczki (40, 50) z ostatnich lat to juz troche inna bajka niz duze (60, 70, 80) i starsze.
W 40-tkach (i 50-tkach) jest juz od paru ladnych lat wiecej forda niz volvo. Nie zebym kategorycznie twierdzil, ze to zle - ale poprostu trudno to porownac.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl