Volvo V50 Diesel

Data: 2009-07-04 18:06:41
Autor: Przemek V
Volvo V50 Diesel

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2njvf$bav$1inews.gazeta.pl...
Mam pytanko:

Czy silnik 1.6 w V50 nie jest za słaby ?? i czy ewentualnie warto w niego się pakować czy lepiej już kupić z silnikiem 2.0 ??

Jak z awaryjnością obu jednostek i ze spalaniem ?

Co sprawdzać przy kupnie i czego się wystrzegać :)

Brat chce kupić na szybko i znając jego kupi jakieś które mu się spodoba a wolę żeby nie wtopił się w jakieś problemy.

Auto ma być z 2005 roku w dieslu.

Moja żona ma 4 letnie V50 2.4, 5 cylindrów, benzynowy silnik. Wiosną jechałem pożyczonym nowym S40 1.6 diesel z Katowic do Warszawy. Jak dla mnie to jest OK. Moment diesla od niskich obrotów robi swoje i całkiem ładnie przyspieszał. Nie wiem jak te starsze diesle sobie radzą ale ten 2.4 jest jak dla mnie jakiś permanentnie przymulony.

Volvo V50 Diesel