Volvo XC 70 Booster Seat

Data: 2018-03-07 00:11:02
Autor: adam
Volvo XC 70 Booster Seat
W dniu 2018-03-06 o 09:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,do-8-lat-za-smierc-trojki-dzieci-jest-akt-oskarzenia-po-tragicznym-wypadku,254288.html

wyglada na to ze mocowanie pasa na skrajnych siedzeniach jest za wysoko i dzieciaki przelozyly sobie pas za plecami

nie wiem, czy doczytałeś do końca. Trzecie dziecko siedziało miało pa założony prawidłowo, a siedziało po lewej, czyli miejsce skrajne.

Data: 2018-03-06 22:56:24
Autor: przemek.jedrzejczak
Volvo XC 70 Booster Seat
-- nie wiem, czy doczytałeś do końca. Trzecie dziecko siedziało miało pa  założony prawidłowo, a siedziało po lewej, czyli miejsce skrajne.

prawda

Na miejscu zginęło troje dzieci z volvo. Dwoje (po prawej i lewej stronie tylnej kanapy) siedziały na podwyższeniu fabryczny, zastępującym foteliki. Najstarsze dziecko, siedzące po środku, nie potrzebowało takich zabezpieczeń.

ale tym bardziej mozna miec zastrzezenia do tego systemu bo jesli pasy byly zapiete prawidlowo to dlaczego nie zadzialaly ? na fotkach widac ze ten booster ma siedzisko znaczaco krotsze niz kanapa czy fotelik i moze to bylo przyczyna ?

Volvo XC 70 Booster Seat