Volvo bi-fuel

Data: 2010-08-02 13:54:10
Autor: kamil
Volvo bi-fuel
Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja LPG? Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi silnikami/modelami, ktorych warto unikac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-02 13:54:58
Autor: kamil
Volvo bi-fuel
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i36f5j$b91$1inews.gazeta.pl...
Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja LPG? Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi silnikami/modelami, ktorych warto unikac.

Dla sprecyzowania, interesuja mnie samochody z okolic 2002-2005r.

Data: 2010-08-02 18:39:23
Autor: Brzezi
Volvo bi-fuel
pon, 02 sie 2010 o 14:54 GMT, kamil napisał(a):

Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja LPG? Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi silnikami/modelami, ktorych warto unikac.

ZTCW to LPG to nie jest bifuel, nazwa bifuel nazywane sa silniki
przystosowane do pracy na normalnej benzynie jak i na bioetanolu...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-08-02 19:17:12
Autor: Przemysław Gubernat
Volvo bi-fuel
W dniu 2010-08-02 18:39, Brzezi pisze:
[...]

W "Niemchowniach" bi-fuele majÄ… w wlewy paliwa. WyglÄ…da to ciekawie.
Na stronie VolvoClub można zobaczyć, gdyż są przynajmniej 2 wersje b-fuel:
http://www.volvoclub.org.uk/volvo_workshop-bifuel.shtml

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-08-02 19:20:31
Autor: Adam Szewczak
Volvo bi-fuel

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:i36f5j$b91$1inews.gazeta.pl...
[...]

    BiFuel to nazwa samochodu Volvo pracujacego na benzynie jak i na CNG z fabryczna instalacja.
Chyba ze obecnie sie cos pozmienialo, bo od lat wlasnie te rozwiazanie w ten sposob nazywali.

Fabrycznie to LPG tam raczej nie bylo.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-03 09:46:24
Autor: kamil
Volvo bi-fuel

"Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message news:i36up1$a2n$1news.onet.pl...

[...]

Tu gdzie mieszkam Volvo oferowalo samochody z LPG, a zalezy mi na fabrycznej instalacji jesli juz mam wybierac (nizszy podatek drogowy i ubezpieczenie).

Pozdrawiam
Kamil

Volvo bi-fuel