Volvo gearbox i problemy

Data: 2011-05-10 07:30:00
Autor: ArekM
Volvo gearbox i problemy

Powiedzcie mi proszę co sądzić. Skrzynia padła czy też lada moment
padnie, przypadek z tym pierwszym wołaniem o serwis? Da się cokolwiek
wyrokować po takim opisie?
Czy będę potrzebował zdolnego do jej naprawy? Jak i gdzie proszę, gdyż
chyba czas odpuścić ASO, w końcu nawet komputer już nie piszczy co 20k o
przegląd* :)

Miałem kiedys S60T5 z automatem (geartronic). Sprzedałem, po jakimś czasie rozmawialem z kolejnym wlascicielem i pytam, jak sie auto sprawuje. Powiedzial ze przy 200k km wymienił olej w skrzyni, bo zaczynało auto szarpac przy zmianie biegów.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Volvo gearbox i problemy