Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie

Data: 2016-11-05 12:54:42
Autor: ToMasz
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
(...)
Czyli kierowca bedzie miał gówno do powiedzenia.
Polacy to naród egoistów, (choć nie wiem jak inne) a w grupie kierowców to już prawie każdy ma bardzo wąskie myślenie.
To że Ty jesteś "miszczem" ( albo mistrzem - nie wiem) to nie znaczy że każdy nim jest. Pomyśl o rodzinach ludzi, którzy stracili bliskich na drogach. taki "kaganiec" mógłby im życie uratować, ale przecież sprawcy wypadków to super kierowcy... byli, przed spowodowaniem.

ToMasz

Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie