Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie

Data: 2016-11-05 15:41:10
Autor: radekp@konto.pl
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Sat, 5 Nov 2016 02:45:44 -0700 (PDT), w
<c978958b-d5c8-4578-9eb9-59ac570a287c@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Pozostaje tylko pytanie, czy producent jest w stanie przewidzieć wszystkie możliwości i rzeczywiście zabezpieczyć kierowcę i pasażerów przed jakimkolwiek groźnym wypadkiem?

Aha. Czyli jeżeli na drodze wojewódzkiej facet z naprzeciwka (jadąc 150km/h)
nagle skręci na mnie, to automatycznie zadziała funkcja katapulty?
A jeżeli to będzie w tunelu? :)

Czyli na sam widok takiego przeciwnika Volvo automatycznie zjedzie do rowu?

Data: 2016-11-07 11:00:54
Autor: SW3
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
W dniu 05.11.2016 o 15:41 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> pisze:

A jeżeli to będzie w tunelu? :)

To i tak nie zginiesz w aucie ;)

--
SW3
-- --

Data: 2016-11-10 11:26:18
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  radekp@konto.pl pisze tak:

[...]

Będzie pancerz reaktywny który odrzuci auto biedniejszego kierowcy. Samochody połaczą się z bazą danych i błyskawicznie uzyskaja informację kto jest bardziej pożyteczny dla korporacji.

Do kabiny zostanie wstrzyknięta pianka unieruchamiające kierowcę i pasażerów.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 11:39:17
Autor: radekp@konto.pl
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Thu, 10 Nov 2016 11:26:18 +0100, w
<XnsA6BC745BDA999PanElektronik@localhost.net>, PiteR <email@fauszywy.pl>
napisał(-a):

Do kabiny zostanie wstrzyknięta pianka unieruchamiające kierowcę i pasażerów.

To może nie załatwić problemów z przeciążeniem.

Data: 2016-11-10 03:02:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
nowe Volvo kosztuje wiec raczej nie trafia w rece domoroslych zapierdalaczy ... no i pytanie czy dotyczy wszystkich modeli czy tyko SUV z gornej polki ...
tu Volvo dalo rade traktorowi
http://www.poranny.pl/wypadek/art/9380088,karcze-wypadek-smiertelny-na-dk-19-volvo-zderzylo-sie-z-traktorem-rolnik-nie-zyje-foto-wideo,id,t.html
tu poleglo na ogrodzeniu
http://www.poranny.pl/wiadomosci/podlaskie/art/5539516,zabiele-turosl-wypadek-smiertelny-kierowca-volvo-nie-zyje,id,t.html
tu tez sie nie udalo:
http://www.kurierlubelski.pl/aktualnosci/art/9245694,smiertelny-wypadek-na-ul-diamentowej-volvo-wjechalo-w-latarnie,id,t.html
tu tez nie poszlo
https://www.zycie.pl/informacje/artykul/10735,kolejny-smiertelny-wypadek-bmw-zderzylo-sie-z-volvo-zdjecia
i tu tez

wypadki w zabudowanym to raczej wina kierowcy wiec komp zredukuje predkosc na podstawie znakow lub danych z navi ... zapakowanie w traktor tez jest do ogarniecia ale jak chca obejsc ten przypadek z BMW to nie wiem tu nawet asystent pasa nie pomoze jak ktos jedzie w trybie kamikadze ... mozna heblowac jesli sytuacja pozwoli i to powinno wystarczyc zeby skonczylo sie na rannych

P.

Data: 2016-11-10 11:56:15
Autor: J.F.
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6ij82c1qcor0svbvbmkqmvt847jlv7v52h@4ax.com...
Thu, 10 Nov 2016 11:26:18 +0100, w
Do kabiny zostanie wstrzyknięta pianka unieruchamiające kierowcę i
pasażerów.

To może nie załatwić problemów z przeciążeniem.

Pamietasz wypadek Kubicy, ten z toru F1 ?

Dobre pasy i strefa zgniotu bardzo duzo daja.

J.

Data: 2016-11-10 13:43:40
Autor: radekp@konto.pl
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Thu, 10 Nov 2016 11:56:15 +0100, w
<58245250$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

>To może nie załatwić problemów z przeciążeniem.

Pamietasz wypadek Kubicy, ten z toru F1 ?
Dobre pasy i strefa zgniotu bardzo duzo daja.

O tyle kiepskie porównanie, że kierowcy F1 doświadczają przeciążeń od których
normalny człowiek już dawno straciłby przytomność.

Data: 2016-11-10 14:59:34
Autor: Shrek
W dniu 10.11.2016 o 13:43, radekp@konto.pl pisze:

Pamietasz wypadek Kubicy, ten z toru F1 ?
Dobre pasy i strefa zgniotu bardzo duzo daja.

O tyle kiepskie porównanie, że kierowcy F1 doświadczają przeciążeń od których
normalny człowiek już dawno straciłby przytomność.

Ale tu nie chodzi o to czy straci przytomnośc, a ot ot czy przeżyje. Pianka ma jedną wadę - jak cię kolizja nie zabije, to cię pianka udusi;)

Shrek

Data: 2016-11-10 16:03:10
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Nie udusi. Z sufitu zwisną aparaty tlenowe.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-10 15:32:39
Autor: masti
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

a po co Ci maska jak Ci płuca zgniecie :)

Data: 2016-11-10 16:38:53
Autor: Shrek
W dniu 10.11.2016 o 16:32, masti pisze:

[...]

Eee tam. Skoro pasy ci nie zgniatają (czasem tak, ale przecież na ogół nie), to czemu w piance miałoby ci zgnieść;)

Shrek

Data: 2016-11-13 20:52:51
Autor: radekp@konto.pl
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Thu, 10 Nov 2016 15:32:39 -0000 (UTC), w <o023un$1lv$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

PiteR wrote:

> Nie udusi. Z sufitu zwisną aparaty tlenowe.

a po co Ci maska jak Ci płuca zgniecie :)

Nie zgniecie. Magiczne urządzenie wypełni je specjalnym płynem -- jak w The
Abbyss :)

Data: 2016-11-10 16:27:08
Autor: Shrek
W dniu 10.11.2016 o 16:03, PiteR pisze:

Ale tu nie chodzi o to czy straci przytomnośc, a ot ot czy
przeżyje. Pianka ma jedną wadę - jak cię kolizja nie zabije, to
cię pianka udusi;)

Nie udusi. Z sufitu zwisną aparaty tlenowe.

Nie zdążysz nałożyć. Trzeba będzie jeżdzić w kakakasku podłączonym do tlenu cały czas;)

Shrek

Data: 2016-11-10 16:35:13
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Pamiętaj że mówimy o przyszłości. Nie trzeba będzie zakładać.
To będą aparaty tlenowe z technologią facehugger.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-11-11 11:01:05
Autor: Budzik
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

Moze chodzi o to ze bedziemy jezdzic w kasku z HANSem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2016-11-11 12:07:24
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 11 Nov 2016 11:01:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Pamiętaj że mówimy o przyszłości. Nie trzeba będzie zakładać.
To będą aparaty tlenowe z technologią facehugger.

Moze chodzi o to ze bedziemy jezdzic w kasku z HANSem?

Takim cywilnym - bez kasku. Będzie zapinany o uszy ;)

Data: 2016-11-10 19:28:44
Autor: re
Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie

Raduś napisał

> [...]

O tyle kiepskie porównanie, że kierowcy F1 doświadczają przeciążeń od których
normalny człowiek już dawno straciłby przytomność.
-- -
Bo to nadludzie są

Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie