Vredestein Hi-trac vs. Uniroyal RainExpert

Data: 2010-11-29 01:51:14
Autor: Arbiter
Vredestein Hi-trac vs. Uniroyal RainExpert

Użytkownik "Krzysztof" <kichu24@tlen.pl> napisał w wiadomości news:icujbu$14q$1news.onet.pl...

Temat troche nie na czasie mam dylemat ktore z w/w opon zakupic. Obie z nich maja dobre opinie (Uniroyal dosc malo jednak pozytwne).

Mam  Uniroyal RainExpert, styl jazdy emerycki wiec trudno wydawac opinie, są to opony które spełniają moje wymagania, nie mam zastrzeżeń.

Wczoraj jezdziłem po śniegu i są śliskie. Ale nie bardziej śliskie od GY Excellence. Zobaczymy jak pójdą w bardziej kopym śniegu:)

Vredestein Hi-trac vs. Uniroyal RainExpert