Vulcan VN 1500 - na co zwracac uwage?

Data: 2010-06-11 12:25:08
Autor: KJ Siła Słów
Vulcan VN 1500 - na co zwracac uwage?
Hinek pisze:
Znajomy chce cos takiego kupic i pyta sie mnie co o tym
sadze. Ja nic nie sadze bo sie nie znam na chromach i dzyndzlach.
Motocykl ktory ma na oku jest z 88 roku i ma wciaz pierwszego
wlasciciela. Czlowiek przestal nim jezdzic, bo skonczyl 70 lat i
zdrowie mu nie pozwala. Motocykl optycznie ponoc wyglada jak nowy.
Jest tam cos na co szczegolnie trzeba zwrocic uwage? Jakies
wady wrodzone? Pozdr

Sie mi zdaje ze Gorg mial cos podobnego, nie ?
I jak pamietam to duze V-ki kawy lubily olej i to nie brac, ale wpierdalac litrami. Co niekoniecznie  znaczy cos strasznego, wiekszosc kaw z tamtego okresu zarla olej na potege i jezdzila.

Jesli to moto z duzym przebiegiem  i kupujacy chce nim konkretnie jezdzic to nawet jesli teraz jest wszystko fajnie to bym odpuscil.
Mysle ze malo bylo jezdzone ostatnie lata, a jak dostanie nowego kierowce zacznie jezdzic duzo to po kolei zacznie wychodzic zuzycie eksploatacyjne roznych czesci, wiec moto bedzie wciagalo kase szybciej nawet niz olej.

Chyba ze ktos to chce do okazjonalnej jazdy i ew. przetrzymac w garazu az do youngtimera a nawet oldtimera. Ale i tak mysle ze pare zlotych trzeba bedzie wykladac co jakis czas.

KJ

Data: 2010-06-12 03:06:53
Autor: Arni
KJ Siła Słów pisze:

[...]

no miał i wlasnie chcialem napisac słow kilka bo go robiłemi ujezdzałem.
Z tym olejem to jest tak, ze faktycznie żarł ale po wymianie uszczelniaczy zaworowych i pierscieni przestał. Innych wad charakterystycznych nie pamietam.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Vulcan VN 1500 - na co zwracac uwage?