Vulkan1500

Data: 2011-07-27 09:25:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Vulkan1500
tomekV2 napisał(a):
może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem,może coś przeoczyłem!?

No a gazniki robiles? Bo po tak dlugim okresie stania to na bank wymagaja rozebrania i czyszczenia.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-07-27 07:55:15
Autor: tomekV2
Vulkan1500
Kamil Nowak 'Amil'napisal

tomekV2 napisał(a):
może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem,może coś przeoczyłem!?

No a gazniki robiles? Bo po tak dlugim okresie stania to na bank
wymagaja rozebrania i czyszczenia.

Tak rozbierałem w mak czyściłem wszystkie kanały wymieniłem membramy AIR-CUP ,regulowałem ustawienia poziomu paliwa na różne sposoby,wymieniłem zaworki pływaków co mogę jeszcze zrobić ? morze to coś z zapłonem, brakuje mi już pomysłów.

Data: 2011-07-27 10:06:02
Autor: Roman Niewiarowski
Vulkan1500
W dniu 2011-07-27 09:55, tomekV2 pisze:

sposoby,wymieniłem zaworki pływaków co mogę jeszcze zrobić ? morze to
coś z zapłonem, brakuje mi już pomysłów.

Moze podepnij przezroczysty wezyk pod spust paliwa z odkrec srube spustowa, a pozniej zobacz jaki poziom ma paliwo w gazniku (czy nie rosnie - naczynia polaczone).
Aha, filtr powietrza wymyty/wymieniony ?

pozdr
newrom

Data: 2011-07-27 08:47:18
Autor: tomekV2
Vulkan1500
Roman Niewiarowskinapisal

[...]

silnik odpalałem bez filtru powietrza,przez chwile nie kopci a po chwili zaczyna kopcić zalwea go i gaśnie.(a jeśli poziom paliwa rośnie to co powinienem zrobić co jest przyczyną) a może masz jakieś dane do ustawiania gaźnika?

Data: 2011-07-27 11:04:06
Autor: Roman Niewiarowski
Vulkan1500
W dniu 2011-07-27 10:47, tomekV2 pisze:

zaczyna kopcić zalwea go i gaśnie.(a jeśli poziom paliwa rośnie to co
powinienem zrobić co jest przyczyną) a może masz jakieś dane do
ustawiania gaźnika?

Jesli rosnie to znaczy ze zawory iglicowe puszczaja, albo dziurawe plywaki (tona) albo zaworki/gniazda wyrypane. Jesli w czasie czyszczenia nie uszkodziles gniazda to jest spora szansa ze wystarczy wymienic swiece.
Ustawienie gaznika masz w serwisowce, niestety nie wiem jaki w wulkanie.
AAAa, jeszcze jedna rzecz, zawieszona linna/zawor ssania.

--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-27 10:03:33
Autor: tomekV2
Vulkan1500
[...]

Raczej nie uszkodziłem niczego a ale przejże gaźniki jeszcze raz i obejże gniazda. jeśli nic nie znajdę będe szukał dalej.

Data: 2011-07-27 10:05:54
Autor: tomekV2
Vulkan1500
tomekV2napisal

[...]

dzięki za rady,jutro się odezwe.

Data: 2011-07-27 12:20:39
Autor: Michał V-R
Vulkan1500
W dniu 2011-07-27 12:05, tomekV2 pisze:
tomekV2napisal

Raczej nie uszkodziłem niczego a ale przejże gaźniki jeszcze raz i obejże
gniazda. jeśli nic nie znajdę będe szukał dalej.

A zbiornik paliwa czysciles, plukales, uklad paliwowy? Moze byc smola w zbiorniku, woda rowniez i inne swinstwa, jak rdza

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-07-27 11:21:43
Autor: tomekV2
Vulkan1500
Michał V-Rnapisal

[...]

Na prubę odpalania paliwo zalewałem przez lejek więc było czyste i świeże,a wciągał jak smok. 200g to dwa dodania gazu i paliwa nie ma,tylko czarny dym z tłumika.

Data: 2011-07-27 05:12:29
Autor: grzech
Vulkan1500
Na prubę odpalania paliwo zalewałem przez lejek więc było czyste i
świeże,a wciągał jak smok. 200g to dwa dodania gazu i paliwa nie ma,tylko
czarny dym z tłumika.

Obejrzyj dokładnie pływaki czy się aby nie topią.

grzech
pegi

Vulkan1500