W 1989 roku była w Polsce wojna

Data: 2011-03-14 20:30:55
Autor: boukun
W 1989 roku była w Polsce wojna
Okrągły stół w 1989 roku to była wojna w Polsce, wypowiedziana polskiemu narodowi. Polski naród został okradziony z wielodziesiątkowego majątku narodowego, wypracowywanego od wojny pokoleniami... To co się dzieje od 1989 roku to jest rabunek gospodarczy na niespotykaną w historii polskiej skalę...

boukun

Data: 2011-03-14 15:46:41
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:illqt7$g54$1mx1.internetia.pl...
[...]

no ale co bylo robic jakby sie wyprowadzilo ZOMO na ulice aby zydzi nie rozkradli to by sie potem przez 100 procesowali i oskarzali niewiadomo o co (i tak juz mamy dosc procesu Jaruzelskiego) a tak okradli i jest spokuj, nie mowiac o Jarku szalal by teraz jak opetany ze go spalowali jak okradal witryne sklepowa

Data: 2011-03-14 20:53:30
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:illrb4$t5k$1news.onet.pl...

[...]

A propo, mam kolejną myśl, w następnym wątku...

PS. Proces Jaruzelskiego to farsa i prymitywna próba pokazania, że niby był niedobry, choć jest ojcem chrzestnym obecnego systemu... To wszystko, co się dzieje w Polsce to teatrzyk SBecji Kiszczaka i Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2011-03-14 13:56:24
Autor: J-23
On 14 Mar, 20:53, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Bruner" <bru...@bruner.bruner> napisa w wiadomo cinews:illrb4$t5k$1news.onet.pl...

> [...]

> mowiac o Jarku szalal by teraz jak opetany ze go spalowali jak okradal witryne

A propo, mam kolejn my l, w nast pnym w tku...

PS. Proces Jaruzelskiego to farsa i prymitywna pr ba pokazania, e niby by
niedobry, cho jest ojcem chrzestnym obecnego systemu... To wszystko, co si
dzieje w Polsce to teatrzyk SBecji Kiszczaka i Jaruzelskiego...

boukun

"A propo" - jak kopo w dupo

W 1989 roku była w Polsce wojna