Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W 2005 roku w wyborach prezydenckich POlszewicki lider wg sprzedajnych, przekupionych sonażowni tuż przed wyborami z wynikiem 65% siedział już prawie w pałacu prezydeckim ha ha ha :D

Data: 2010-05-30 12:14:40
Autor: Antenka
W 2005 roku w wyborach prezydenckich POlszewicki lider wg sprzedajnych, przekupionych sonażowni tuż przed wyborami z wynikiem 65% siedział już prawie w pałacu prezydeckim ha ha ha :D
A tu kupa! Podczas ogłaszania wyników przez PKW, szaman miał gębę
skrzywioną,  jakby wypił duszkiem 5 l soku wyciśniętego z cytryny
hehe :D.
A że historia lubi zataczać koło, tak będzie i teraz. :-). Komoruski
nie będzie prezydentem.

Antenka

Kiedy ta POlszewicka banda nieudaczników poda się do dymisji?! :-E

Data: 2010-05-31 09:32:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bbf31cf0-d063-4bce-a1bd-71a613c82607t34g2000prd.googlegroups.com...
[...]

Kiedy przestaną się ośmieszać takie idiotki jak ty.

--
stevep

Data: 2010-05-31 00:51:59
Autor: Antenka
[...]

Żebyś miał chociaż 1% mojej inteligencji, to już by cię odróżniało od
orangutana, ty głupi pipku :p

Amnezja? Od kretynów za wiele nie można wymagać, ale ja nigdy nie
zapomnę tej skrzywionej gęby Tuska, ku mojej uciesze ha ha , kiedy
musiał się pożegnać z pałacem prezydenckim.

Tym razem skrzywiony będzie buraczany hrabia o tak :-C hehe, czego mu
bardzo życzę :-))

Antenka

"Śmierć polityczna  POlszewi!"

Data: 2010-05-31 17:25:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a1d6a064-770a-4aba-ab0c-64c1e6289066v18g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Jakbym miał 100% twojej inteligencji to nie różniłbym sie niczym od koczkodana, którym jesteś.

--
stevep