W 2012 prezes życzy!

Data: 2011-12-30 14:00:10
Autor:
W 2012 prezes życzy!
http://politykier.pl/gid,14119921,gpage,4,img,14119966,kat,1025803,galeria.html

"Ja mam nadzieję, że to będzie rok w którym prawda w Polsce zacznie zwyciężać. Prawda w najszerszym tego słowa znaczeniu.
Ale także prawda o wydarzeniu, które w tej chwili jest i pewnie do końca życia będzie dla mnie najważniejsze, o katastrofie smoleńskiej - powiedział Kaczyński."

czyli rozkaz dla mcierewicza: masz udowodnic, ze to
wina tuska i komorowskiego, ostatecznie putina.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 14:08:43
Autor: Bogdan Idzikowski
W 2012 prezes życzy!

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4edrf758fg9d26adlpn5bjv0kj33sfk9ie4ax.com...
[...]

Ma być tak:

Właściwa! Nie - prawdziwa odpowiedź! Ma być taka, jakiej oczekuje Kaczyński. Żadna inna.

Data: 2011-12-30 17:57:07
Autor: pluton
W 2012 prezes życzy!
czyli rozkaz dla mcierewicza: masz udowodnic, ze to
wina tuska i komorowskiego, ostatecznie putina.

Po co ? Przeciez to juz dawno udowodnione.

Nullification

Data: 2011-12-30 18:08:08
Autor: Bogdan Idzikowski
W 2012 prezes życzy!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdkqq6$mpe$1inews.gazeta.pl...
czyli rozkaz dla mcierewicza: masz udowodnic, ze to
wina tuska i komorowskiego, ostatecznie putina.

Po co ? Przeciez to juz dawno udowodnione.

To po co jeszcze Macierewicz w tym grzebie z taką rozkoszą i poświęceniem?

Data: 2011-12-30 21:23:29
Autor: Przemysław W
W 2012 prezes życzy!
[...]

Najwyraźniej kurduipel chce się targnąć na życie. Przecież on bez kłamstwa nie może żyć.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-30 23:31:03
Autor: [HeÂŽSk]
W 2012 prezes życzy!
On Fri, 30 Dec 2011 21:23:29 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Najwyraźniej kurduipel chce się targnąć na życie. Przecież on bez kłamstwa nie może żyć.

zalosny czlowiek. gdyby po smierci brata odpuscil sobie "spuscizne"
bylby szanowany. to jego parcie na zyrandol bylo zenujaco ohydne.
zastanawiajce jest to, ze nie odwiedza grobu brata. DLCZEGO?!!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 07:46:59
Autor: Przemysław W
W 2012 prezes życzy!
Użytkownik ""[HeRSk]"" <?uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał

zalosny czlowiek. gdyby po smierci brata odpuscil sobie "spuscizne"
bylby szanowany. to jego parcie na zyrandol bylo zenujaco ohydne.
zastanawiajce jest to, ze nie odwiedza grobu brata. DLCZEGO?!!

Ciężko iść na grób kogoś, kogo się w pewnym sensie zabiło....

Przemek