W 2012 prezes życzy!

Data: 2011-12-30 14:08:43
Autor: Bogdan Idzikowski
W 2012 prezes życzy!

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4edrf758fg9d26adlpn5bjv0kj33sfk9ie4ax.com...
http://politykier.pl/gid,14119921,gpage,4,img,14119966,kat,1025803,galeria.html

"Ja mam nadzieję, że to będzie rok w którym prawda w Polsce
zacznie zwyciężać. Prawda w najszerszym tego słowa znaczeniu.
Ale także prawda o wydarzeniu, które w tej chwili jest
i pewnie do końca życia będzie dla mnie najważniejsze,
o katastrofie smoleńskiej - powiedział Kaczyński."

czyli rozkaz dla mcierewicza: masz udowodnic, ze to
wina tuska i komorowskiego, ostatecznie putina.

Ma być tak:

Właściwa! Nie - prawdziwa odpowiedź! Ma być taka, jakiej oczekuje Kaczyński. Żadna inna.

W 2012 prezes życzy!