Data: 2015-11-22 12:13:03 | |
Autor: T. | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr 贸g A i S | |
W dniu 2015-11-22 o 12:00, Kacperek pisze:
W 2015 pobity zosta艂 rekord z 2009 (689,8 km, a realnie 527,3 km bo Byle nie by艂y to tak robione drogi: https://www.google.pl/maps/@52.1999714,20.8461872,3a,75y,304.89h,96.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy0sILrOcwSQhYxNiSar-0A!2e0!7i13312!8i6656 Droga szybkiego ruchu, ograniczenie do 50, bo si臋 budowniczym zrobi艂 艂uk drogi pochylony w odwrotn膮 stron臋... :-) T. |
|
Data: 2015-11-22 12:43:23 | |
Autor: boukun | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr贸g A i S | |
"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
W 2015 pobity zosta艂 rekord z 2009 (689,8 km, a realnie 527,3 km bo Ja pierdole... i nikt za to nie wisi? boukun |
|
Data: 2015-11-22 12:00:43 | |
Autor: Budzik | |
W 2015 rekord podpisanych um體 na budow dr骻 A i S | |
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...
Ja pierdole... i nikt za to nie wisi? A ty co, komunista ze chcesz wieszac za bledy? Wykonawca powinien poprawi i tyle. Sprawdzisz co i jak i nam tutaj napiszesz? |
|
Data: 2015-11-22 13:32:53 | |
Autor: boukun | |
W 2015 rekord podpisanych um體 na budow dr骻 A i S | |
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:
Ja pierdole... i nikt za to nie wisi? Za bledy sie idzie do pierdla... Jakos nikt nie POprawia i nie siedzi... boukun |
|
Data: 2015-11-22 15:45:40 | |
Autor: Budzik | |
W 2015 rekord podpisanych um體 na budow dr骻 A i S | |
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...
Ja pierdole... i nikt za to nie wisi? Co za bzdura. Ty sie nigdy nie mylisz? Jakos nikt nie POprawia i nie siedzi...A tego to juz nie wiem. Pyta砮m czy sprawdzisz co i jak i dasz zna na grupie... |
|
Data: 2015-11-22 16:52:12 | |
Autor: stevep | |
W 2015 rekord podpisanych um體 na budow d r骻 A i S | |
W dniu .11.2015 o 12:43 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news: Ale co tam zawsze ci wisi kretnku. -- stevep -- -- - U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2015-11-22 17:30:30 | |
Autor: Kacperek | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr 贸g A i S | |
W dniu 2015-11-22 o 12:13, T. pisze:
Byle nie by艂y to tak robione drogi: Bo to jest 艂膮cznica pomi臋dzy S2 i S8, a nie ci膮g g艂贸wny. Na 艂膮cznicach raczej zawsze jest ograniczenie pr臋dko艣ci ze wzgl臋du na ostre 艂uki. Gdy nie jest 艣lisko, spokojnie da si臋 tam jecha膰 80 km/h. 50 km/h jest na zapas. bo si臋 budowniczym zrobi艂 艂uk Taki by艂 projekt. W przeciwnym wypadku w pewnym momencie na jezdni S2 musia艂by si臋 zacz膮膰 niebezpieczny garb rozgraniczaj膮cy spadki - dla cz臋艣ci jezdni w kierunku A2 w lewo i cz臋艣ci w S8 w prawo lub likwidacja/ zmniejszenie spadku dla jad膮cych w A2 z lewo co wi膮za艂oby si臋 z ograniczeniem pr臋dko艣ci na tym kierunku, a ograniczenie pr臋dko艣ci na 艂膮cznicy S2-S8 i tak by by艂o z wzgl臋du na ostry 艂uk. Wybrano wariant w kt贸rym ci膮g S2-A2 jest priorytetowy. 艁agodne przechylnie w prawo nast臋puje dopiero po oddzieleniu jezdni dla obydwu kierunk贸w ruchu. Anatol |
|
Data: 2015-11-25 12:57:51 | |
Autor: T. | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr 贸g A i S | |
W dniu 2015-11-22 o 17:30, Kacperek pisze:
W dniu 2015-11-22 o 12:13, T. pisze: Z艂y by艂 projekt - to fakt. Wystarczy艂o 100 m wcze艣niej rozdzieli膰 jezdnie i po problemie. Jak w wielu innych miejscach. Ludzie zwracali na to uwag臋 ju偶 w trakcie budowy (aktywi艣ci ze Skycrapercity.com), ale - jak za komuny - "plan jest z pewno艣ci膮 dobry a trzeba robi膰 wed艂ug planu". No i mamy kwiatek na skal臋 europejsk膮 - po艂膮czenie autostrady z drog膮 szybkiego ruchu - generalnie obwodnica Warszawy, z ograniczeniem jak na osiedlowej uliczce. I co wi臋cej - ograniczenia postawili tam dopiero po pierwszym wypadku - cho膰 wcze艣niej wiele os贸b zg艂asza艂o do GDDKiA tego bubla budowlanego. Uprzedzano, 偶e b臋d膮 tam wypadki. Jacy艣 prorocy czy co?... Takich bubli jest wi臋cej. Np. tu: https://www.google.pl/maps/@52.2444142,20.9580033,3a,75y,173.09h,80.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1spwfRhdBoKmc3djYYmJsTbg!2e0!7i13312!8i6656 Droga z ograniczeniem do 80 km/godz. A tu tu偶 za murem droga w prawo. jedzie kto艣 nieobeznany z topografi膮 prawym pasem, a przed nim kto艣 skr臋ca - i musi po hamulcach dawa膰... Ryzykownych sytuacji tam jest sporo, zdarza艂y si臋 st艂uczki. Ale sp贸jrzmy 50 m wcze艣niej: https://www.google.pl/maps/@52.245071,20.9578893,3a,75y,173.91h,92.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1snYWrlag0mMEUWANQqEHLag!2e0!7i13312!8i6656 Jest pas przyspieszania do w艂膮czania si臋 do ruchu. Wystarczy艂o go przed艂u偶y膰 o ok. 50 m a偶 do skrzy偶owania i jednocze艣nie by艂by to pas do skr臋tu w prawo. Za p艂otem jest kawa艂ek trawnika - chodzi艂o o 2,5 m terenu. Mo偶na by艂o zrobic to miejsce bezpiecznie? A to znacie: https://www.google.pl/maps/@52.2144712,20.9563203,3a,75y,58.73h,84.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdPfo9QEIiWZCDsFBDHWN-w!2e0!7i13312!8i6656 Zapomniano prze艂o偶y膰 komor臋 kanalizacyjn膮 i teraz tam tunel pod rondem ma tylko 3 m wysoko艣ci. By艂 wypadek za wypadkiem, ale dzi臋ki s艂awie na ca艂膮 Polsk臋 teraz jest jakby mniej. Swoj膮 drog膮 tu nie ma si臋 o co k艂贸ci膰, bo i tak nied艂ugo maj膮 zabra膰 艣rodkowy tunel dla tramwaj贸w - wybudowany tunel si臋 zasypie a kierowcy pojad膮 g贸r膮 przez rondo. I nie b臋dzie problemu. Tylko korki z dzisiejszych 500 m w godzinach szczytu stan膮 si臋 pewnie powy偶ej kilometra (bo trzeba b臋dzie przez 艣wiat艂a jecha膰)... :-) Ale za to Warszawa ma jedynego i niepowtarzalnego in偶yniera Galasa - cz艂owieka, kt贸ry jak nikt inny potrafi obrzydzi膰 jazd臋 samochodem. Jego wyczyny opiewaj膮 ju偶 chyba legendy... T. |
|
Data: 2015-11-25 13:21:32 | |
Autor: u2 | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr 贸g A i S | |
W dniu 2015-11-25 o 12:57, T. pisze:
Ale za to Warszawa ma jedynego i niepowtarzalnego in偶yniera Galasa - wystarczy postawic znaki zakazu wjazdu do centrum i po problemie:) -- General Skalski o zydach w UB : "Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach : "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego, takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita', 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni tworza mowe nienawisci". |
|
Data: 2015-11-22 18:48:30 | |
Autor: Kacperek | |
W 2015 rekord podpisanych um贸w na budow臋 dr 贸g A i S | |
W dniu 2015-11-22 o 12:13, T. pisze:
Byle nie by艂y to tak robione drogi: Tu jest ograniczenie do 50 km na podobnej 艂膮cznicy, tyle 偶e autostrad A4 i A34 (i dla mniej ostrego 艂uku) we W艂oszech : https://www.google.pl/maps/@45.8577898,13.4298999,3a,75y,287.32h,88.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM6Tuzvo6M4NkesqQz1OTXg!2e0!7i13312!8i6656 Anatol |