W Łodzi PIS zbiera podpisy r ozdając zdjecia

Data: 2010-04-28 08:20:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jak widać kurdupel nie cofnie się przed niczym, co tylko ma szanse dać
mu
> parę głosów więcej.
> W Łodzi rozdawano zdjęcia jego brata.
>
> Teraz widzimy jak w jego i pozostałych pisowców rozumieniu wygląda
> kampania merytoryczna.

?
A cóż jest złego w ofiarowywaniu ludziom zdjęć nieżyjącego prezydenta? I
na
dokładkę własnego brata.
Przecież Jarosław zaczynając kampanię jasno powiedział, że jest
kontynuatorem...
A, ty nawet sugerujesz, że to nikczemne...
Kali mógłby się u was uczyć, he, he
Piotr
-- Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...>
Pozdrawiam

   Bardzo slusznie.  Podziwiam spokoj, bo ja WW tak spokojnie
   odpowiadac nie jestem w stanie.

   AR

W Łodzi PIS zbiera podpisy r ozdając zdjecia