W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdj ecia

Data: 2010-04-28 07:26:47
Autor: WW
W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdj ecia
Witam

Jak widać kurdupel nie cofnie się przed niczym, co tylko ma szanse dać mu parę głosów więcej.
W Łodzi rozdawano zdjęcia jego brata.

Teraz widzimy jak w jego i pozostałych pisowców rozumieniu wygląda kampania merytoryczna.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-28 01:58:43
Autor: Hans Kloss
W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdjecia
On 28 Kwi, 07:26, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Jak widać kurdupel
Już zaczynacie skurwysyny z następnym Kaczyńskim?
Co było zresztą do przywidzenia.
Wypierdalaj śmieciu.
J-23

Data: 2010-04-28 11:34:50
Autor: WW
W dniu 2010-04-28 10:58, Hans Kloss pisze:
[...]

Zgodnie z orzeczeniem sądu nazwanie b. prezydenta kurduplem nie stanowi obrazy. :-P

A na szacunek wyborców trzeba sobie zapracować !!

Pozdrawiam
WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-28 05:47:37
Autor: Hans Kloss
On 28 Kwi, 11:34, WW <wu...@vp.pl> wrote:

A na szacunek wyborców trzeba sobie zapracować !!

Na szacunek s.. synów  zapracować sobie można jedynie w s..syński
sposób, dlatego  nie jest on porządnym ludziom do niczego potrzebny.
J-23

Data: 2010-04-28 12:01:06
Autor: :heŽsk:
W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdjecia

 brawo ! brawo ! brawo !

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 07:38:08
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bd7c71e$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wie co to granie śmiercią. Nie na darmo stał tam, gdzie stało zomo.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-04-28 07:43:47
Autor: abc
W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdjecia
Teraz widzimy jak w jego i pozostałych pisowców rozumieniu wygląda
kampania merytoryczna.

A co to jest "kampania merytpryczna"?  To co robią Niesiołowski z Palikotem?

Data: 2010-04-28 07:53:24
Autor: Andrzej Adam Filip
W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdaj ąc zdjęcia Kaczyńskiego (Lecha?)
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

A po czym na zdjęciach można było rozpoznać który to z braci "bliźniaków jedno-jajecznych"?! :-)

Gdybym był lekarzem miłości, uleczyłbym najpierw samego siebie.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-28 10:43:14
Autor: Krzysztof
W Łodzi PIS zbiera podpisy r ozdając zdjęcia Kaczyńskiego (Le cha?)

A po czym na zdjęciach można było rozpoznać który to z braci
"bliĹşniakĂłw jedno-jajecznych"?! :-)
A mozna poznac - akurat jeden mial pieprza na policzku:D

K.

Data: 2010-04-28 08:20:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> parę głosów więcej.
> W Łodzi rozdawano zdjęcia jego brata.
>
> Teraz widzimy jak w jego i pozostałych pisowców rozumieniu wygląda

?
A cóż jest złego w ofiarowywaniu ludziom zdjęć nieżyjącego prezydenta? I
na
dokładkę własnego brata.
Przecież Jarosław zaczynając kampanię jasno powiedział, że jest
kontynuatorem...
A, ty nawet sugerujesz, Ĺźe to nikczemne...
Kali mógłby się u was uczyć, he, he
Piotr
-- Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...>
Pozdrawiam

   Bardzo slusznie.  Podziwiam spokoj, bo ja WW tak spokojnie
   odpowiadac nie jestem w stanie.

   AR

Data: 2010-04-28 12:01:06
Autor: :heŽsk:
On Wed, 28 Apr 2010 07:26:47 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 zabierz dziadkowi dowod i wpisz sie na liste. pozniej zglos  falszerstwo do komisji wyborczej i cala liste szlag trafi ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

W Łodzi PIS zbiera podpisy rozdając zdj ecia