W Banku Meritum nie księgują przelewów?

Data: 2013-07-29 10:42:44
Autor: assembea
W Banku Meritum nie księgują przelewów?
Na jednym z ich kont oszczędnościowych (4,0%) miałem ok. 3000 PLN. 18 lipca zrobiłem przelew natychmiastowy z Synca na kwotę ok. 3000 PLN. No i widać tę kwotę w historii rachunku, ale w saldzie - już nie... Mógłbym zrozumieć, że mogły być kłopoty w dniu zaksięgowania przelewu w dniu przelewu, ale po tylu dniach???

Data: 2013-07-29 11:34:30
Autor: assembea
W Banku Meritum nie księgują przelewów?
wyloguj się i zaloguj ponownie;)

Dzięki za radę, ale nie pomaga :(

Data: 2013-07-29 20:08:24
Autor: Jasio

Data: 2013-07-29 21:23:07
Autor: S
W dniu 2013-07-29 19:42, assembea pisze:
[...]

Nie wiem czy oni nie kombinują czegoś z systemem. Zleciłem niedawno przelew wewnętrzny ROR-KO i zaksięgowali mi następnego dnia. Odpisali, że po 19:00 przelewy wewnętrzne księgują po północy. Oczywiście strata odsetek. Dziwi mnie to, bo w innych bankach takie przelewy latają w czasie rzeczywistym. A już kuriozum jest fakt, iż ten konkretny przelew szedł 4,5 godziny zanim zaksięgowali, gdy nadany z Idei o 8:30 dociera przed 11:00 do Meritum. Mało jest chyba banków, w których przelewy wewnętrzne idą dłużej niż międzybankowe ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-07-29 12:40:51
Autor: damian
W Banku Meritum nie księgują przelewów?
Dzisiaj rano zrobiłem przelew ing->meritum i do tej pory kasy nie ma.
W ing przelew zaksięgowany.

Data: 2013-07-29 21:49:58
Autor: S
W dniu 2013-07-29 21:40, damian pisze:
Dzisiaj rano zrobiłem przelew ing->meritum i do tej pory kasy nie ma.
W ing przelew zaksięgowany.

Ja dziś robiłem Idea-Meritum. Doszło bez problemu. Ok. 11:00-11:15.

--
Pozdrawiam

Data: 2013-07-31 11:09:22
Autor: assembea
W Banku Meritum nie księgują przelewów?
Dla porządku - saldo faktycznie "uzupełniło się" po wylogowaniu i zalogowaniu ale w godzinach pracy banku... A co, jeśli klient w tych godzinach pracuje, i może zalogowywać się tylko wieczorami??? Amatorszczyzna :(

W Banku Meritum nie księgują przelewów?