W Banku Pekao SA też przeciwko Pisowskiej Polsce Dojnej.

Data: 2018-06-15 04:27:17
Autor: stevep
W Banku Pekao SA też przeciwko Pisowskiej Polsce Dojnej.
# W Banku Pekao SA trwa "czarny protest" - pracownicy przyszli dziś do pracy ubrani na czarno. Chcą "zaprzestania aroganckiego i przedmiotowego traktowania podwładnych", protestują przeciwko ciągłemu podwyższaniu planów sprzedażowych, niezgodnych z prawem zwolnieniach i sposobom zarządzania spółką po tym, jak bank został "renacjonalizowany".
To pierwszy taki protest w historii polskiego sektora bankowego.

- Dzisiaj wszyscy przyszli do pracy ubrani na czarno. Protestujemy przeciwko łamaniu prawa pracy przez zarząd i kierownictwo banku - mówi "Wyborczej" związkowiec z Pekao, który chce pozostać anonimowy. Oficjalnie o proteście nie chce rozmawiać nikt, bo pracownicy boją się utraty miejsc pracy. Atmosfera pracy w państwowym Pekao jest bowiem bardzo napięta. - Nie chcemy potężnych podwyżek, chcemy normalności. Jest tak źle, że po raz pierwszy w historii polskiej bankowości związki zawodowe ujęły się nawet za dyrektorami i menedżerami - zaznacza. Organizację protestu potwierdził nam jednak Ferdynand Nowak, przewodniczący Związku Zawodowego Banku Pekao SA.
Związki zawodowe wyznaczyły dwa  terminy "czarnego protestu": czwartek 14 czerwca, bo tego dnia związkowcy spotykają się z zarządem, i czwartek 21 czerwca, kiedy odbędzie się walne zgromadzenie akcjonariuszy Pekao, a tematem będzie polityka wynagrodzeń i podział zysków. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,155287,23539282,czarny-protest-w-banku-pekao-sa-przeciwko-lamaniu-praw-pracowniczych.html
--
stevep

Data: 2018-06-15 08:32:56
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

A kolejny SKOK PiS-u na naszą kasę. "Komuniści i złodzieje!" - (c)
J.Brudziński przy akceptacji J.Kaczyńskiego.

CL

Data: 2018-06-15 17:13:50
Autor: Milf Hunter Dąs
W dniu piątek, 15 czerwca 2018 08:34:59 UTC+2 użytkownik Pazerność i Stołki napisał:
> [...]

A kolejny SKOK PiS-u na naszą kasę. "Komuniści i złodzieje!" - (c)
J.Brudziński przy akceptacji J.Kaczyńskiego.

Za peło w pekao sa był raj i aj waj:)

Paczaj pajdaku jak mobbingowali i gwałcili:)

W Banku jest okropnie tylko liczy się ilość sprzedanych produktów a nie jakość. Klient tam doznałam wielu upokorzeń,nawet doszło do rozstroju zdrowia,przez dyrektorkę/słoma z butów jej wychodziła/ i przez kierowniczkę /nadawała by się do obozu zagłady jako kapo /

Ale teraz!!! Ło ho, to pisiorstwo, walić w pisiorsto, walić!!!:)

http://pracadokitu.com/temat/34/bank-pekao-sa/strona/1/

Data: 2018-06-16 07:10:08
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a3f3c6d-4658-4e93-89f8-4da9944224eagooglegroups.com...
> [...]

A kolejny SKOK PiS-u na naszą kasę. "Komuniści i złodzieje!" - (c)
J.Brudziński przy akceptacji J.Kaczyńskiego.

Miała byc dobra zmiana? A co jest? Syf i wodorosty. ŻŁodziejstwo. kolesiostwo, arogancja i obłuda. Przy tym wszystkim w PO to byli porządni ludzie a nie zakłamana sitwa jak w PiS.

Wpisz sobie w google: Rydzyk miliony i w końcu przejrzyj na oczy otumaniony durniu!

CL

Data: 2018-06-15 17:07:15
Autor: Milf Hunter Dąs
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
[...]

Tylko z przejęcia nie spompujcie się w majty.

2011/2012
Pekao sa wymusza siłą na Tobie sprzedaż
i starszy utratą pracy w Pekao lub w najlepszym przypadku przenosinami do dalekich oddzialow
za wg nich niewywiazywanie sie z poleceń służbowych czyli poprostu za zbyt małą sprzedaż

 że gdyby nie DO, ci wszyscy kontrolerzy z regionu i centrali - a szczególnie ci ze ?wsparcia sprzedaży? ("wsparcie" sprzedaży w Pekao SA = nękanie, głupkowate scenki sprzedazowe, poczucie nękania przez "wspierającego") to praca bylaby OK. Plany sprzedażowe to chyba pomysł na wzmożenie naszej motywacji. http://www.forum-bankowe.pl/forum-pracownikow-pekao-sa/praca-w-pekao-sa-jakie-opinie-jaka-atmosfera-vt4533.htm

Data: 2018-06-16 07:07:43
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c08d153-fd06-496d-9e76-1aeba13572dfgooglegroups.com...
[...]

Co? Boli? Nie amsz nic do powiedzenia pajacu? Ślepy jesteś? Twoi idole to sitwa która zrobiła z ciebie posłusznego durnia.

CL

Data: 2018-06-15 20:42:01
Autor: denat 'POPIS/EU
W Banku Pekao SA też przeciwko Pisowskiej Polsce Dojnej.
no tak, w sumie nie nowość
oni po prostu zasłużyli... i im się należy - bo na przykład się angażują!

P.S.
oooo cfelonko "nie rób scen!"

W Banku Pekao SA też przeciwko Pisowskiej Polsce Dojnej.