W Biedronce można kartą!

Data: 2012-03-06 08:03:51
Autor: W
W Biedronce można kartą!
pI wystukał, co następuje:

Ewenement jakiś, ale wielokrotnie przytaczana Biedronka - jako przykład
sklepu, w którym nie można płacić kartami, właśnie stał się przykładem
nieaktualntym ;)

Nie wiem czy coś przepałem, ale w Biedronce w Siemianowicach, wobec
braku gotówki - obsługa zaproponowała przejście na inną kasę, gdzie mają
terminal i płatność kartą.

szczęściarz! mnie kazała lecieć do bankomatu, ale sympatycznie stwierdziła, że mogę na 'sekundkę' zostawić towar...

W Biedronce można kartą!