W.Bukowski o dojsciu do wladzy w Polsce ludzi pokroju Michnika.

Data: 2009-11-08 15:37:02
Autor: Karol
W.Bukowski o dojsciu do wladzy w Polsce ludzi pokroju Michnika.
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
A gdzie chrze=B6cija=F1skie mi=B3osierdzie?.. Gdzie mi=B3o=B6=E6 do bli=BCn=
iego?...

cos ci sie popierdzielilo. W chrzescijanstwie za winy trzeba odpokutowac.
Wybacza sie tym, ktorzy przyznaja sie do winy i prosza o wybaczenie.

Michnikoidy i postkomuchy, żerują w bezczelny sposob na polskim katolicyzmie.

Data: 2009-11-08 16:41:02
Autor: matador
  Karol pisze:

[...]

Jeszcze jeden jest warunek: Rachunek Sumienia.
W wypadku tych panów stwierdzono brak.

matador.

Data: 2009-11-08 16:49:09
Autor: raff
  Karol pisze:
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
A gdzie chrze=B6cija=F1skie mi=B3osierdzie?.. Gdzie mi=B3o=B6=E6 do bli=BCn=
iego?...

Tam gdzie lewicowa troska o czlowieka. Czyli w d...

R.

Data: 2009-11-08 19:44:13
Autor: matusm

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd6oit$d5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-08 18:56:58
Autor: Karol
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Michnikoidy i postkomuchy, żerują w bezczelny sposob na polskim > katolicyzmie.

kurcze masz jednak racje, matusm z ta sygnaturka. Ciagle jej powtarzanie jest wkurzajace i moze byc przyczyna zobojętnienie, bo dziala jak mantra, ale
zawarty w niej przekaz - to niestety okrutna prawda.

Data: 2009-11-08 23:05:22
Autor: matusm

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd749q$ruo$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wkurzajace i moze byc przyczyna zobojętnienie, bo dziala jak mantra, ale
zawarty w niej przekaz - to niestety okrutna prawda.

Duzo nie wymagam,,,,wystarczy pomyslec skad sie bierze przyczyna skutku....tylko pomyslec

Pozdrowienia
matusm

W.Bukowski o dojsciu do wladzy w Polsce ludzi pokroju Michnika.