W Cyngla się bawi jak Rzepiński

Data: 2018-04-23 10:07:33
Autor: Twój przyjaciel Dąs
W Cyngla się bawi jak Rzepiński
użytkownik boukun napisał:
 Wolne media są zdaniem Michnika

Wolne media są tylko wtedy gdy GWno ma zapewniony zbyt przez państw, jak
Soros musi ratować GWno wykupując 11,5% akcji Agory, wtedy wolność jest zagrożona:)

ostatnim bastionem demokracji

demokracji 3RP

i konstytucyjnego ładu.

Konstytucji Stolcmana na która głosowało (hi hi) 40% luda:)

"Upiory totalitaryzmu powróciły,

I malowane murzyny z GWna:)

 dialogu i gotowości do kompromisu.

Kompromisu ws. ustawowego zbytu na GWno przez samorządy? Znaczy abonament?

Powróciło lekceważące traktowanie innych ludzi - wyznających inne religie, mających inną narodowość czy inny kolor skóry.

Co u brata w szwecji?  Gdzie te nienawistne spojrzenia na marszu niepodległości?

Widzimy, jak w naszym świecie rozprzestrzeniają się ksenofobia i homofobia.

Gej jest okej:)
http://natemat.pl/142401,dlaczego-geje-glosowali-na-dude-to-byla-przemyslana-decyzja

"Wolna prasa, prześladowana w Turcji i Rosji, w Budapeszcie i innych częściach Europy Środkowej, stanowi często ostatni bastion obrony konstytucji i demokratycznego ładu" - zaznacza autor.

Ło ja pierdolę? A co na kamczatce i na karaibach?

Populizm skrajnej prawicy, a często także skrajnej lewicy jest, jego zdaniem, "wyrazem pogardy dla chrześcijańskiego systemu wartości, a także dla ducha oświecenia".

Nie trza było prywatyzować kamienic na rympał.
Akcja=reakcja. To som proste sprawy jak 2x2.

Data: 2018-04-23 10:36:42
Autor: japanizer
On Tuesday, April 24, 2018 at 2:07:35 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
użytkownik boukun napisał:
>  Wolne media są zdaniem Michnika Wolne media są tylko wtedy gdy GWno ma zapewniony zbyt przez państw, jak
Soros musi ratować GWno wykupując 11,5% akcji Agory, wtedy wolność jest zagrożona:)

Możesz uzasadnić, w jaki sposób da się uratować jakąkolwiek spółkę akcyjną, kupując jej 11,5% akcji?

W Cyngla się bawi jak Rzepiński