W Czechach Euro-Targowica nie obrodziła. Hańba! ;-)

Data: 2018-12-15 19:26:24
Autor: A. Filip
W Czechach Euro-Targowica nie obrodziła. Hańba! ;-)
https://twitter.com/JSaryuszWolski/status/1072915184803561472
Jacek Saryusz-Wolski
?Verified account @JSaryuszWolski

Debata o Czechach w Parl. Eur.
Kom. Eur. stawia zarzuty rządowi.
Prezydencja Austriacka umywa ręce.
Jeden z liderów opozycji, ?@JanZahradil? ,
podkreśla, że nikt z opozycji, mimo bycia przeciwnikiem politycznym
rządu, nie życzy sobie debaty i oskarżeń Czech na forum UE.

Data: 2018-12-15 20:05:07
Autor: Shrek
W dniu 15.12.2018 o 19:26, A. Filip pisze:
https://twitter.com/JSaryuszWolski/status/1072915184803561472
Jacek Saryusz-Wolski
?Verified account @JSaryuszWolski

To ten co wygrał 1:27? No to życzymy dalszych sukcesów.

Shrek

Data: 2018-12-15 20:41:39
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Jakie "twórcze metody głosowania" wymyśli Merkel by
"sprawiedliwość była po jej stronie"? :-)

Czy ktoś by się wstrzymał od zagłosowania za Tuskiem?
Dzięki "demokracji" po Niemiecku już się nie dowiemy.

--
A. Filip

Data: 2018-12-15 20:49:21
Autor: Pajdak
W Czechach Euro-Targowica nie obrodziła. Hańba! ;-)
Czy ktoś by się wstrzymał od zagłosowania za Tuskiem?

Czy ktos był przeciw?

27:1 = Broszka!

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 21:04:50
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.qr> pisze:
Czy ktoś by się wstrzymał od zagłosowania za Tuskiem?

Czy ktos był przeciw?

27:1 = Broszka!

--
Pajdak

SKURWYSYNY i SKURWYCÓRKI które tak manipulują nadają się do szorowania
wychodka a nie do _porządnej_ demokracji.  I tak by wygrali a taki detal
że ktoś może by się wstrzymał nie był wart takiego proceduralnego SKURWIENIA.

Specjalnością politycznej kuchni Unii Europejskiej jest wymuszanie
powtarzania głosowań aż wyjdzie co chcą.
Demokracja demokracją, a musi wyjść to czego chcą prawdziwi europejczycy.

--
A. Filip

Data: 2018-12-15 16:13:47
Autor: japanizer
On Sunday, December 16, 2018 at 5:05:40 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

SKURWYSYNY i SKURWYCÓRKI które tak manipulują nadają się do szorowania
wychodka a nie do _porządnej_ demokracji.

Też jestem tego zdania co do naszej rodzimej pistargowicy.

Data: 2018-12-15 16:14:32
Autor: japanizer
[...]

A ile razy głosowano 27:1, naziolku?

Data: 2018-12-16 01:29:12
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak rozumiem UE "niemal" kontynuuje szczytne tradycje PRL:
Jak głosowano za wpisanie przyjaźni z ZSRR do konstytucji to aż jeden
poseł się wstrzymał od głosu :-)

W prawdziwej demokracji jednomyślność i niemal jednomyślność
śmierdzą pod niebiosa.  Wiec proszę bardzo: przekonuj mnie dalej
że UE to fasadowa "demokracja".  Jesteś bardzo przekonujący ale chyba
chciałeś przekonać do czegoś innego.

Data: 2018-12-15 16:35:43
Autor: japanizer
On Sunday, December 16, 2018 at 9:29:13 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> A ile razy głosowano 27:1, naziolku?

Jak rozumiem UE "niemal" kontynuuje szczytne tradycje PRL:
Jak głosowano za wpisanie przyjaźni z ZSRR do konstytucji to aż jeden
poseł się wstrzymał od głosu :-)

Tu masz, kto kontynuuje szczytne tradycje PRL:

https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

  Akcja "Piotrowicze". Kto z PiS należał do PZPR?
  Stanisław Piotrowicz nie jest pierwszy. PiS ma - jak na partię krytykującą   czasy PRL - wyjątkowego pecha do wysoko postawionych działaczy o nie do końca   nieskazitelnej przeszłości. Przed komunistycznym prokuratorem Piotrowiczem był   przecież Andrzej Kryże, wiceminister sprawiedliwości w poprzednim rządzie PiS,   który za komuny wydał wyroki na opozycjonistów.

Data: 2018-12-16 02:06:27
Autor: A. Filip
> [...]

  Stanisław Piotrowicz nie jest pierwszy. PiS ma - jak na partię krytykującą   czasy PRL - wyjątkowego pecha do wysoko postawionych działaczy o nie do końca   nieskazitelnej przeszłości. Przed komunistycznym prokuratorem Piotrowiczem był   przecież Andrzej Kryże, wiceminister sprawiedliwości w poprzednim rządzie PiS,   który za komuny wydał wyroki na opozycjonistów.

No i ich punktuj. Zabrania ci ktoś?

Tylko dupku żołędny nie broń UE po linii "a bo PiS".  To gówniana obrona
ale widać twoim zdaniem UE lepszej nie ma.

Data: 2018-12-15 17:51:47
Autor: japanizer
On Sunday, December 16, 2018 at 10:06:29 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Tylko dupku żołędny nie broń UE po linii "a bo PiS".  To gówniana obrona
ale widać twoim zdaniem UE lepszej nie ma.

Ty jesteś tu najlepszą obroną UE. Co chwilę wlepiasz jakieś idiotyczne, wydumane antyeuropejskie argumenty pisiorków, i co rusz się okazuje, że nie macie racji. Dlatego z Polexitem PiS strzelił sobie w kolano.

Data: 2018-12-16 08:09:56
Autor: u2
W dniu 16.12.2018 o 02:51, japanizer@japanizer.org pisze:
Dlatego z Polexitem PiS strzelił sobie w kolano.

przeca to był fejk nius, w których się lubujesz piesku Makreli i Puty:)))))

twardy fakt to jest podwyżka za mieszkania dla wyborców Czaskowskiego, znowu nabił ciemny durny l*d w bambuko:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-15 20:58:48
Autor: Shrek
W dniu 15.12.2018 o 20:41, A. Filip pisze:

To ten co wygrał 1:27? No to życzymy dalszych sukcesów.

Jakie "twórcze metody głosowania" wymyśli Merkel by
"sprawiedliwość była po jej stronie"? :-)

A co widzisz w tym twórczego? Uczciwie przejebał 1:27 i tyle.

Czy ktoś by się wstrzymał od zagłosowania za Tuskiem?
Dzięki "demokracji" po Niemiecku już się nie dowiemy.

Wiemy, że nikt się nie wstrzymał. Koleś się zbłaźnił i przejebał z kretesem. Zresztą nie wiem na co liczył. Max co mógł uzyskać to 2:26. Normalny już po wytrzeźwieniu wyciągnąłby wnioski, ale ten nie. Szkoda, bo miał duże zasługi dla Polski. Po co mu to na starość było to nie wiem. Kiedyś się nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że albo koleś ma takie ego że oddzielną windą jeździ bo się razem nie mieszczą w jednej, albo mieli na niego haka i wysłali jako kamikaze. Skoro dalej się odzywa to widać chyba to pierwsze.

Shrek.

Data: 2018-12-15 22:27:01
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Pytanie było "kto jest przeciw" bez pytania "kto jest za".
Donald Tusk _Wielki_ by potrzebował takiej "proceduralnej sztuczki"?

--
A. Filip

Data: 2018-12-16 06:29:39
Autor: Shrek
W dniu 15.12.2018 o 22:27, A. Filip pisze:

Pytanie było "kto jest przeciw" bez pytania "kto jest za".

Możesz zacytować?

Shrek

Data: 2018-12-15 22:10:08
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Shrek <1@wp.pl> pisze:

> To ten co wygrał 1:27? No to życzymy dalszych sukcesów.
>
> Shrek

Jakie "twórcze metody głosowania" wymyśli Merkel by
"sprawiedliwość była po jej stronie"? :-)

jakie nietwórcze dałyby inny wynik ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-16 20:29:20
Autor: silvio balconetti
Am 15.12.18 um 20:05 schrieb Shrek:
[...]

Powinien sie facet cieszyc, ze Targowica lezy teraz na Ukrainie. Kiedys to byla okazja i wieszano biskupow.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-16 09:33:12
Autor: PiSsOff
W Czechach Euro-Targowica nie obrodziła. A w Polsce PIS donosił do UE na polski rząd.
W dniu 2018-12-15 o 19:26, A. Filip pisze:

[ciach pierdolety dekla]

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pis-donosilo-na-polske-do-unii-europejskiej/fkk63rj

Data: 2018-12-16 09:39:13
Autor: u2
W dniu 16.12.2018 o 09:33, pełomafiozo pisze:
W dniu 2018-12-15 o 19:26, A. Filip pisze:

[ciach pierdolety dekla]

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pis-donosilo-na-polske-do-unii-europejskiej/fkk63rj
:))))))))))))))

Europosłowie PiS-u rozwieszają w budynku Parlamentu Europejskiego zdjęcia, mające dowieść, że strona rosyjska celowo zniszczyła wrak Tupolewa, żeby uniemożliwić stronie polskiej wyjaśnienie przyczyn katastrofy smoleńskiej.

REKLAMA
PiS prezentuje w Brukseli pierwszą część ,,Białej Księgi", która stanowiła odpowiedź na rosyjski raport MAK. Politycy PiS-u współodpowiedzialnością za katastrofę obarczają Donalda Tuska (ówczesny premier), Radosława Sikorskiego (szef MSZ), Jerzego Millera (szef MSWiA), Bogdana Klicha (szef MON), Ewę Kopacz (minister zdrowia), Tomasza Arabskiego (szef KPRM) i gen. Mariusza Janickiego (szef BOR).

- Odpowiedzialność polskiego rządu polega na stworzeniu sytuacji, w której mogło dojść do tej katastrofy, chociaż jej bezpośrednie przyczyny to jest odpowiedzialność rosyjska. Tutaj sprzeczności nie ma - mówi wówczas prezes PiS-u Jarosław Kaczyński.

Delegacja PiS-u w Parlamencie Europejskim oraz Stowarzyszenie Katyń 2010 organizuje w PE drugie wysłuchanie publiczne ws. katastrofy smoleńskiej - ,,Katastrofa Smoleńska - Odrzucona Prawda".

Jaki jest jego cel? Prof. Ryszard Legutko - ówczesny wiceszef grupy Europejskich Konserwatystów i Reformatorów, do której należy PiS - tłumaczy, że chodzi o ,,przekazanie opinii publicznej, nowych faktów dotyczących śledztwa i okoliczności katastrofy. Informacje na ten temat słabo docierają do szerszej opinii międzynarodowej. Wersja Rosyjska jest wersje rozpowszechnioną, a polski rząd nie przykłada się do jej obalenia".

- Działamy w opozycji do państwa polskiego. Parlament Europejski jest tak skonstruowany, że raczej stanie po stronie państwa polskiego niż po naszej. Ale trzeba próbować - dodaje po spotkaniu prof. Legutko.

Data: 2018-12-16 09:40:20
Autor: u2
W dniu 16.12.2018 o 09:39, u2 pisze:
[...]

Europosłowie Solidarnej Polski na czele z jej przewodniczącym Zbigniewem Ziobrą (aktualnym ministrem sprawiedliwości-prokuratorem generalnym w rządzie premier Szydło) organizują w Parlamencie Europejskim wysłuchanie publiczne w obronie Telewizji Trwam. Jest to wyraz sprzeciwu wobec decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która nie przyznała stacji miejsca na cyfrowym multipleksie.W tym samym czasie PiS pod siedzibą PE organizuje manifestację zwolenników telewizji ojca Tadeusza Rydzyka.

- Sytuacja, w której duża katolicka telewizja nie ma możliwości nadawania tak jak inne podmioty medialne jest niedopuszczalna - mówi wówczas europoseł PiS-u Ryszard Czarnecki. Polityk dodaje, że jego partia chce wykorzystać struktury unijne oraz forum Parlamentu Europejskiego do nagłośnienia sprawy. - Myślę, że władze w Polsce powinny zastanowić się, czy jest dobra dla ich wizerunku sytuacja, w której są oskarżane o ograniczanie wolności mediów - dodaje.

- Sprawa Telewizji Trwam urosła do rangi symbolu wolności mediów w Polsce. Powinno to tu w Parlamencie odpowiednio mocno wybrzmieć - tłumaczy kolegom z europarlamentu Zbigniew Ziobro.

Zaproszony na wysłuchanie o. Rydzyk dodaje: - Polski rząd nie widzi i nie słyszy ponad 2 mln obywateli, którzy opowiadają się za wolnością mediów, wolnością słowa i pluralizmem w mediach.

:)))))))))))))

Data: 2018-12-16 11:54:20
Autor: Pajdak
Wrak w UE czyli gdzie jest Wacuś?
dypsomaniak "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c160f30$0$515$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na zdjęciach wrak jest obwieszony parówkami.
Niektóre sa z zapalonym lontem a część już wybuchła.
Na  tle namiotu do eksperymentów widać Wacusia i Antosia
całujących się z karpia. Prawodopodobnie na pożegnanie,
bo Wacuś ma buźke zwróconą w kierunku krypy z napisem USA.
Każdy z nich ma w butonierce t-szirta strzelający długopis.

W chmurkach fruwa Putin pokazując gest Kozakiewicza.

"Prawda jest coraz bliżej".

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 12:05:25
Autor: Pajdak
Toruńska kabza sprawiedliwości
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

By otrzeć łzy szamanowi z Torunia "Zero" odpalił "uojtzu"  żałosne grosze:

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/dotacje-z-ministerstwa-dla-fundacji-i-uczelni-zwiazanych-z-rydzykiem,871114.html

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zbigniew-ziobro-znow-da-pieniadze-fundacji-ojca-rydzyka-lux-veritatis-i-wsksim/pdx6yff

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24205931,resort-ziobry-dal-o-tadeuszowi-rydzykowi-416-tys-zl-na-portal.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ministerstwo-sprawiedliwosci-zbigniewa-ziobry-najbardziej-hojne-dla-ojca-tadeusza/wsvsp5f

Uczciwy chłopina. Ze swoich pieniędzy dał. Miał to dał!

Ale ma konkurencję!

google ==> gliński tuczy Rydzyka

--
Pajdak

Data: 2018-12-16 19:07:56
Autor: Mario
[...]

No a u nas PiS wielokrotnie donosił na rząd PO do PE. Targowica.

MD

W Czechach Euro-Targowica nie obrodziła. Hańba! ;-)