W Demokracji jest ludziom za dobrze

Data: 2015-08-26 11:36:13
Autor: zdumiony
W Demokracji jest ludziom za dobrze
od tego powstają różne ideologie głoszące że jak nie będzie Demokracji, ale cała władza będzie w naszych rękach to "będzie lepiej".
Jak powiedział Churchill: "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."

Data: 2015-08-26 11:38:14
Autor: A. Filip
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

A w PRL nie było demokracji _według propagandy PRL_?

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-08-26 11:39:11
Autor: zdumiony
W dniu 26.08.2015 o 11:38, A. Filip pisze:
A w PRL nie było demokracji _według propagandy PRL_?

W PRL władza należała do "ludu pracującego miast i wsi"

Data: 2015-08-26 20:30:38
Autor: A. Filip
[...]

A w "demokracji RP3" większość wyborców była przeciw misjom w Iraku i
Afganistanie a ponoć "przedstawiciele narodu" nie mieli tego popisowo głęboko w
dupie u Afroamerykanina?

Jak będziesz mówić że w RP3 jest więcej demokracji niż w PRL to się zgodzę.
Jak będziesz mówić że demokracja RP3 jest taka jak być powinna to idź się lecz
do psychiatryka albo bądź mniej chamskim wciskaczem propagandowej ciemnoty.

Data: 2015-08-26 13:32:50
Autor: boukun
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mrk1ad$18t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale demokracji jeszcze nigdy nigdzie nie bylo...

boukun

Data: 2015-08-26 15:11:30
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w środa, 26 sierpnia 2015 13:32:

[...]

To skąd wiadomo, że takie coś jak "demokracja" ma prawo istnieć?

Data: 2015-08-26 07:41:05
Autor: bronek.tallar
W Demokracji jest ludziom za dobrze
u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:

> Ale demokracji jeszcze nigdy nigdzie nie bylo...

To sk±d wiadomo, ¿e takie co¶ jak "demokracja" ma prawo istnieæ?

Mo¿e z rzymu?

Data: 2015-08-26 16:51:53
Autor: Marek Czaplicki
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w środa, 26 sierpnia 2015 16:41:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Ale demokracji jeszcze nigdy nigdzie nie bylo...

To skąd wiadomo, że takie coś jak "demokracja" ma prawo istnieć?

Może z rzymu?

Ja wiem skÄ…d. Wg pana na b nigdy i nigdzie. :-)

Data: 2015-08-26 18:46:02
Autor: boukun
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

O tym sie gada, na to sie szczuje. Demokracja byla tylko w starozytnej grecji i teraz tam znow powraca, do kolebki...
U nas antydemokraci pierdola ciemnemu ludowi, ze sa demokratami... A ciemny narod powtarza w czambul te wyswiechtane slogany...

boukun

Data: 2015-08-26 19:18:09
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w środa, 26 sierpnia 2015 18:46:

[...]

formÄ…
[...]

Więc jednak gdzieś była?

Data: 2015-08-26 20:08:51
Autor: Wiesiaczek
W dniu 26.08.2015 o 11:36, zdumiony pisze:
[...]

Jeśli tak naprawdę powiedział, to chyba mocno się naćpał:)
To demokracji próbuje się "od czasu do czasu"!
Piramidy na ten przykład nie zostały zbudowane w demokracji, wiesz coś o tym?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®