W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?

Data: 2019-01-21 22:26:15
Autor: A. Filip
W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?
https://www.tvn24.pl/donald-tusk-po-smierci-pawla-adamowicza,902499,s.html
Partie deklarują rezygnację z wystawiania kandydatów

Już w ubiegły wtorek, dzień po śmierci prezydenta Gdańska, prezes PiS
Jarosław Kaczyński poinformował, że Prawo i Sprawiedliwość podjęło
decyzję, aby nie wystawiać własnego kandydata w przedterminowych
wyborach prezydenta Gdańska.

Szef klubu PO-KO Sławomir Neumann pytany w poniedziałek, czy kandydata
wystawi Platforma Obywatelska powiedział, że testamentem Pawła
Adamowicza jest to, aby w przedterminowych wyborach w Gdańsku był
jeden kandydat. Dodał, że Aleksandra Dulkiewicz "wydaje się oczywistym
następcą tego, co Paweł zostawił w Gdańsku i tej myśli, z którą w
Gdańsku rządził".

Również szefowa Nowoczesnej Katarzyna Lubnauer zapowiedziała w
poniedziałek, że jej ugrupowanie nie wystawi kandydata w wyborach na
prezydenta Gdańska.

O takiej samej decyzji powiedział prezes Polskiego Stronnictwa
Ludowego Władysław Kosiniak-Kamysz. Dodał, że PSL poprze pełniącą
obowiązki prezydent miasta Aleksandrę Dulkiewicz, jeśli zdecyduje się
ona na kandydowanie w wyborach.

--
A. Filip

Data: 2019-01-22 11:43:02
Autor: Stokrotka
W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?

... powiedział, że testamentem Pawła
Adamowicza jest to, aby w przedterminowych wyborach w Gdańsku był
jeden kandydat. ....

Skąd on wiedział, że będą pszedterminowe?
Zaraz okaże się, że to wszysko bujda . A urna zawiera cudze prohy, labo jest pusta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-23 05:59:52
Autor: Budzik
W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?
Użytkownik Stokrotka ortografia.dyskusje@interia.pl ...

[...]

Podobno beda teraz razem z Kulczykiem prowadzic arabski eskejprum pod Rzeszowem...

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2019-01-23 11:23:02
Autor: Lord Donald
W dniu 21.01.2019 o 22:26, A. Filip pisze:
[...]

Powinni ją po prostu mianować i zaoszczędzić kosztów na tą farsę. Jeżeli organizuje się wybory to każdy ma obowiązek umożliwić wybór swoim wyborcą, PiS powinni to uszanować, i nie robić tej maskarady. Kukiz powinien wystawić porządnego kandydata i dać możliwość Gdańszczanom raz na zawsze pozbyć się POsrańców.

Data: 2019-01-23 17:59:51
Autor: Budzik
W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?
Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

wyborcą

chyba wyborcom...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2019-01-23 10:24:44
Autor: japanizer
On Thursday, January 24, 2019 at 2:59:52 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

> wyborcą

chyba wyborcom...

Mylisz się... On jest prawdziwym Wolakię...

Data: 2019-01-23 20:05:44
Autor: A. Filip
Czy TY chcesz powrotu ortofaszyzmu?! ;-) [Was: W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik Lord Donald ldont@dojcze.de ...

wyborcą

chyba wyborcom...

A możesz zacytować całe zdanie i dodać "[ORT]" w temacie zgodnie z
(zanikłą) chlubną tradycją ortofaszyzmu? :-)

http://pregierz.is.evil.pl/
FAQ grupy pl.pregierz z dnia 2005 11 07, wersja 2.5
[...] Grupa pl.pregierz dorobiła się własnego stylu zachowań. Dozwolone
jest np. poprawianie błędów ortograficznych, literówek i niektórych
innych. Jeśli wyłączną treścią wiadomości jest poprawienie
poprzedniej, w temacie powinien pojawić się ciąg "[ORT]" -- ułatwi to
odfiltrowanie osobom, których to nie interesuje, bądź wyróżnienie u
tych, którzy czytając takie posty, utrwalają sobie poprawną
pisownię. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-01-23 11:35:08
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+khrjqfmpof-j1l1@wp.eu...
https://www.tvn24.pl/donald-tusk-po-smierci-pawla-adamowicza,902499,s.html
Partie deklarują rezygnację z wystawiania kandydatów

Wyobrażasz sobie że PiS zaryzykowałby wystawienie swojego kandydata? Młody Płażyński nie jest idiotą i wie, że to byłoby polityczne samobójstwo czyli wsadzenie go na minę przez Nowogrodzka. Dla przypomnienia: wyników wyborów w Łodzi - > 70%. Własciel kota zdaje sobie sprawę, że w Gdańsku jego kuweta byłaby rozpieprzona w drobny mak.

--
Pajdak

W Gdańsku będzie parodia wyborów niczym w PRL?