W Hiszpanii straszą ludzi... Kaczyńskim.

Data: 2009-05-22 09:18:00
Autor: aRzor
W Hiszpanii straszą ludzi... Kaczyńskim.
Chirac, Aznar, Berlusconi, Bush i Kaczyński - to dla katalońskich socjalistów najgorszy z możliwych koszmarów. Na wyborczym plakacie umieścili ich twarze i straszą Hiszpanów. "Oni też chcą zmieniać świat" - brzmi hasło, które ma zmusić zwolenników lewicy do pójścia na eurowybory.

Patrząc na plakat, trudno się domyślić, o którego z braci Kaczyńskioch chodzi. Ale każdy z nich z pewnością będzie czuł dumę, gdy dowie się, że znalazł się w takim zestawieniu - obok czterech znanych polityków, w tym samego George W. Bush, którego Lech i Jarosław Kaczyńscy mocno wspierali w wojnie z terroryzmem i interwencji w Iraku.

"Der Spiegel" o Kaczyńskim: Wrócił do formy

Jednak dla katalońskich socjalistów nie ma gorszych polityków. Na plakacie umieścili prawicowców o twardych poglądach, z którymi całkowicie się nie zgadzają. Gazeta.pl przytacza wypowiedź sekretarza PSC, José Zaragoza. Jego partia chciała "ukazać tych, którzy prezentują wizję świata odmienną od naszej, ale im się nie udało. Nam się może udać".

http://www.dziennik.pl/polityka/article384612/W_Hiszpanii_strasza_ludzi_Kaczynskim.html

"ł"

Podzielam zdanie katalońskich socjalistów. Kaczyńscy to najgorsi "politycy" o jakich słyszałem.

--
Brońmy Polskę i Polaków przed picowcami!
To antypolska hołota!

Data: 2009-05-22 09:23:04
Autor: HaMMeR
aRzor wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Propaganda w stylu z lat 50-tych w PRL-u!:)))

Czysty komuchizm!:)

Data: 2009-05-22 09:58:36
Autor: cirrus
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:1242966288.546589mamut...
aRzor wrote:
[...]

U Kaczorów zdecydowanie. :)

--
stevep

Data: 2009-05-22 10:38:57
Autor: cytryna
aRzor wrote:
> [...]
> naszej, ale im się nie udało. Nam się może udać".
>

> Podzielam zdanie katalońskich socjalistów. Kaczyńscy to najgorsi "politycy"

-- -- -- -- -- -- -- --

Propaganda w stylu z lat 50-tych w PRL-u!:)))

Czysty komuchizm!:)

Tym owczarzom katalońskim pomylił się Jarosław Kaczyński z Teodorem Kaczyńskim zwanym Unabomber. Ten z kolei jest bardzo podobny do tego łobuza Zapatero, o mentalności innego łobuza z podwórka w Sopocie co klnie jak szewc, kumpla Karnowskiego. Kółko się zamyka - sami swoi, dzieci kwiaty czas na baty!

Data: 2009-05-22 14:21:43
Autor: aRzor
W Hiszpanii straszą ludzi... Kaczyńskim.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w

Propaganda w stylu z lat 50-tych w PRL-u!:)))

Czysty komuchizm!:)

To dla takich posranych ze strachu jak ty - woda na młyn. Towarzysze z pisuaru ci pomogą.

"ł'